تلاش نایب‌قهرمان جهان برای آزادی جوان 29ساله


تلاش نایب‌قهرمان جهان برای آزادی جوان 29ساله

علیرضا سرلک که در مسابقات جهانی 2021 اسلو مدال نقره جهان را از آن خود کرد، این روزها به دنبال آزادی جوان 29 ساله و پرداخت دیه میلیاردی با کمک مردم و خیرین است.

به گزارش مشرق، علیرضا سرلک، عضو تیم ملی کشتی آزاد ویدئویی از خود ضبط کرده و از خیرین و مردم خواسته برای تامین دیه میلیاردی جوان ۲۹ ساله‌ای که به شرط پرداخت دیه، از اعدام نجات یافته است، کمک کنند.

سرلک در این رابطه گفت: همشهری ما که کشتی هم می‌گرفته، ۱۰ سال پیش طی نزاعی خیابانی، متاسفانه مرتکب قتل شده است. خانواده مقتول برای بخشش این جوان خواستار دیه دو میلیارد و پانصد میلیونی شده‌اند که یک میلیارد آن جمع شده بود و من هم شماره حساب خودم را برای این کار اعلام کردم که در همین چند روز ۵۰۰ میلیون دیگر جمع شد و فکر می‌کنم به لطف خدا و کمک مردم، طی چند روز آینده هم یک میلیارد دیگر جمع شود.

وی ادامه داد: این جوان که حالا ۲۹ ساله است، هم محلی ما بوده، اول می‌خواستم شماره حساب مادرش را اعلام کنم، اما گفتم شاید این خانم را نشناسند و کمک نکنند، به هرحال من را به واسطه مدالم می‌شناسند. به همین دلیل شماره کارت خودم را اعلام کردم. دوستان هم در حد توان‌شان کمک کرده‌اند و هر کسی گوشه‌ای از کار را گرفته است. ان‌شاءالله این دیه تامین شده و این جوان هم نجات پیدا می‌کند.

سرلک در خصوص وضعیت خودش و حضور در مسابقات پیش رو، تاکید کرد: سهمیه جام تختی را دارم، قرار است آنجا کشتی بگیرم. این روزها هم تمرینات خوب و منظمی را انجام می‌دهم و منتظرم که اردو شروع شود. مربیان برنامه تمرینی به ما داده‌اند و آن را در شهر خودمان دنبال می‌کنم.

عضو لرستانی تیم ملی در خاتمه گفت: من به دنبال این هستم که خوب کشتی بگیرم، حالا نظر سرمربی تیم ملی در مورد مسابقات پیش رو هر چه باشد، انجامش خواهم داد. چه در مسابقات جهانی بلگراد و چه بازی‌های آسیایی به دنبال کسب دوباره دوبنده تیم ملی و حضور در هر رویدادی که کادرفنی بگوید، هستم.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار