نخستین رنکینگ سال 2022 تکواندوکاران جهان اعلام شد


نخستین رنکینگ سال 2022 تکواندوکاران جهان اعلام شد

تهران-ایرنا- نخستین رنکینگ تکواندوکاران جهان در سال 2022 میلادی اعلام‌ شد. هوگوپوشان بر اساس این رده‌بندی، کار خود را برای‌ کسب سهمیه المپیک پاریس آغاز می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی ماه فوریه را اعلام کرد.

در رده‌بندی اعلام شده، آرمین هادی‌پور نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان در رده هشتم باقی ماند. حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن در رده چهل و چهارم جای گرفته است.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم سروش احمدی در جایگاه دهم قرار گرفت و امیرمحمد بخشی نیز رده بیست و سوم قرار گرفت.

محمدعلی خسروی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در رده پنجاه و سوم قرار دارد و علی اشکوریان رده پنجاه و ششم را به خود اختصاص داد. میرهاشم حسینی نیز که از سال جدید وزن خود را تغییر داده و در وزن سوم المپیکی مبارزه خواهد کرد با ۱۸ امتیاز در رده ۱۲۴ قرار گرفت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم در رده یازدهم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده چهل و یکم را در اختیار دارد.

در گروه زنان غزل سلطانی در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم که وزن خود را تغییر داده، رده پنجاه و سوم را به نام خود ثبت کرده است. مهلا مومن‌زاده در جایگاه ۶۴ قرار دارد و نگار اسماعیلی رده شصت و پنجم را به خود اختصاص داده است.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم زهرا شیدایی رده ۴۹ را به خود اختصاص داده و ناهید کیانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در رده پنجاهم جای گرفته است.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ملیکا میرحسینی در رده ۲۸ قرار گرفت و کیمیا همتی در رده پنجاه و سوم است.

در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم زهرا پوراسماعیل در رده شصت و پنجم قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟