کولاک در مسیرهای کوهستانی زنجان جریان دارد


کولاک در مسیرهای کوهستانی زنجان جریان دارد

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون کولاک مقطعی در مسیرهای کوهستانی این استان جریان دارد، رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کولاک مقطعی در برخی از مسیرهای کوهستانی استان جریان داشته و احتمال وقوع این پدیده در سایر مسیرها نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: به علت کولاک شدید و عدم ایمنی کافی جاده دندی به تکاب نیز همچنان مسدود است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون تردد در دیگر جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.
یوسفی اظهار داشت: از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد وقوع کولاک شدید در مسیرهای ارتباطی استان خواهیم بود که باید از ترددهای غیرضروری خودداری شود.
وی یادآوری کرد: رانندگان قبل از تردد از وضعیت خودروهای خود مطلع شده، تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی همراه داشته باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.
یوسفی یادآوری کرد: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
وی افزود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند