سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتش را تقویت می‎کند


سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتش را تقویت می‎کند

برخی از دستگاه‌های سامسونگ از جمله Galaxy S22 و Tab S8 پشتیبانی نرم افزاری طولانی‌تری خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی دارند این است که به این دلیل که اکثر سازندگان اندروید پس از یک دوره به پشتیبانی نرم افزاری پایان می‌دهند، دسنگاه‌ها ظرف دو تا سه سال منسوخ می‌شوند.

به گزارش سایت فون آرنا، پارسال سامسونگ اعلام کرد آن دسته از محصولات گلکسی که از سال ۲۰۱۹ به بعد عرضه شده اند، حداقل چهار سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند و برخی از دستگاه‌های سازمانی، به مدت پنج سال با وصله‌های امنیتی پشتیبانی می‌شوند.

پیش از آن نیز سامسونگ در سال ۲۰۲۰، اعلام کرده بود که برخی از گوشی‌هایش (عمدتاً دستگاه‌های پرچمدار) سه نسل از بروزرسانی‌های سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتش را تقویت می‎کند

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که امروز توسط ایوان بلاس راهنمایی محصولات فناوری فاش شد، خبر رسیده که تبلت‌ها و گوشی‌های تب S۸ و گلکسی S۲۲ آینده سامسونگ، و همچنین سری گلکسی S۲۱ (از جمله S۲۱ FE) و Z Fold ۳ و Flip ۳، چهار بروزرسانی سیستم عامل و پنج بروزرسانی وصله‌های امنیتی دریافت خواهند کرد.

شرکت سامسونگ مدتی است که در بخش نرم افزار عملکرد بسیار خوبی داشته و اغلب در بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه، گوگل را شکست داده است.

دستگاه‌های جدید سامسونگ در تاریخ ۹ فوریه (فردا) معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

خصوصیات رندر‌های موتورولا به طور رسمی فاش شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!