اعتماد روانخواه برای ساختن دوباره تیم؛/ بنزین سبز در باک سایپا!


اعتماد  روانخواه  برای ساختن دوباره تیم؛/ بنزین سبز در باک سایپا!

 سایپا از زمان روی کارآمدن  امیدرضا روانخواه شاهد جوانگرایی بیشتری نسبت به گذشته بوده است که می تواند درآینده کمک زیادی به این تیم و فوتبال ایران کند.

به گزارش "ورزش سه"، درفوتبال ایران اغلب مربیان تصور می کنند این ستاره ها و بازیکنان اسمی هستند که تفاوت ها را در زمین مسابقه رقم می زنند اما کمتر مربی را سراغ داریم که به جوانان مستعد بها بدهد. شاید بسیاری در شعار حرف از جوانگرایی بزنند اما درعمل به دلیل ذات نتیجه گرای فوتبال ایران دنبال چهره های اسمی و به قول معروف ستاره می روند و از بازیکنان جوان برای تزیین نیمکت خود استفاده می کنند!
دراین میان اما امید رضا روانخواه سعی دارد از ظرفیت آکادمی باشگاه سایپا نهایت استفاده را برای تقویت تیمش ببرد و از زمان برعهده گرفتن هدایت این تیم از جوانانی استفاده کرده که شاید حتی خودشان هم فکر نمی کردند در این فصل بازی کنند.


آرش بابادی (20 ساله)، مهرشاد صیدی (21 ساله) و علی خدایی (20 ساله) سه بازیکن تیم امید سایپا از زمان حضور امیدرضا روانخواه به تیم بزرگسالان منتقل شده‌اند و در ترکیب اصلی این تیم در دیدارهای گذشته فیکس به میدان رفته اند. محمد مسلمی (21 ساله)، پویا مختاری (20 ساله) و پوریا بالی لاشک (21 ساله) دیگر بازیکنان امید این تیم نیز به عنوان بازیکن تعویضی برای بزرگسالان سایپا بازی کرده اند. همچنین باید به دو جوان آینده دار این تیم سازنده تهرانی اشاره کنیم؛ علیرضا صفری و مهدی گودرزی.

اعتماد "روانخواه" برای ساختن دوباره تیم؛/ بنزین سبز در باک سایپا!

اعتماد "روانخواه" برای ساختن دوباره تیم؛/ بنزین سبز در باک سایپا!


اولی (صفری) هافبک 18 ساله تیم جوانان است و دومی (گودرزی) 17 ساله که جوان ترین بازیکن لیگ دسته اول محسوب می شود و ازقضا هر دو نیز برای تیم بزرگسالان سایپا بازی کرده‌اند و احتمالا در نیم فصل دوم فرصت بیشتری به دست خواهند آورد. امیدرضا روانخواه این دو بازیکن را از دل مسابقات جوانان سایپا و تماشای بازی رده های سنی این باشگاه برگزیده است. این درحالیست که معمولا مربیان باشگاهی بازی تیم های رده سنی پایین تر را به بهانه مشغله فراوان کاری از نزدیک تماشا نمی کنند اما سرمربی سایپا در عمل ثابت کرده دنبال راه اندازی کارخانه بازیکن سازی است.


این نگاه ویژه امیدرضا روانخواه و استفاده از 8 بازیکن امید و جوان در ترکیب تیم سایپا جای تقدیر دارد. جوانانی که در فوتبال از آنها به عنوان بنزین سبز یاد می شود و امروز باک سایپا را پُر می کنند و فردا با تلاش هایشان و ادامه همین مسیر توسط مربیان دیگر درفوتبال ایران پرآوازه خواهند شد.

اعتماد "روانخواه" برای ساختن دوباره تیم؛/ بنزین سبز در باک سایپا!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...