چهار درمانگاه تامین اجتماعی در اردبیل احداث می‌شود


چهار درمانگاه تامین اجتماعی در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: چهار درمانگاه جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی در نقاط مختلف این استان احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا ، دکتر قادر برجی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این درمانگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان و دیگر شهروندان در شهرستان‌های خلخال، گرمی، بیله‌سوار و نمین احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه موافقت‌های لازم برای احداث این درمانگاه‌ها اخذ شده است، اظهارکرد: با احداث و بهره‌برداری از این درمانگاه‌ها ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ردیف اعتبار برای احداث این پروژه‌ها اعلام شده است، بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های لازم برای احداث این درمانگاه‌ها در نقاط مختلف استان بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

او با بیان اینکه کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی نمین در چند روز آینده به زمین زده خواهد شد، اضافه کرد: درمانگاه نمین تا ۱۸ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای احداث درمانگاه نمین ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که امسال ۱۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه درمانگاه های موجود در شهرستان های خلخال و گرمی متناسب با نیازها و در شان و منزلت مردمان این مناطق نیست، گفت: مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه در این شهرستانها اخذ شده و تلاش می شود با تامین و تحویل زمین های مورد نیاز در اندک زمان ممکن عملیات احداث درمانگاه در این شهرستانها نیز آغاز شود.

دکتر برجی افزود: همچنین مجوز مورد نیاز برای ساخت درمانگاه در شهرستان بیله‌سوار نیز دریافت شده و مکاتبات لازم برای تحویل زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه در این شهرستان انجام یافته است.

وی از تلاش برای اخذ مجوز راه اندازی درمانگاه شماره ۲ در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: اقداماتی در این زمینه انجام شده و تلاش می شود در سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به استان اردبیل مجوز لازم برای راه اندازی درمانگاه شماره ۲ در اردبیل هم اخذ شود.

چهار درمانگاه تامین اجتماعی در اردبیل احداث می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل همچنین گفت: امسال همزمان با دهه مبارک فجر هشت پروژه درمانی با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در بیمارستانهای سبلان اردبیل، ارس پارس آباد و مراکز درمانی ملکی وابسته به تامین اجتماعی در استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز کامل پرتونگاری و تصویربرداری بیمارستان سبلان اردبیل از جمله بخش سی تی اسکن، ماموگرافی، ام آر آی( MRI) و آزمایشگاه پیشرفته در ساختمانی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع از جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.

برجی اظهار کرد: راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان سبلان اردبیل با ۱۱ تخت و با آخرین تکنولوژی روز دنیا، خرید و راه‌اندازی تانک اکسیژن بیمارستان سبلان اردبیل با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال و توسعه پارکینگ و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله اقدامات انجام شده در این واحد درمانی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

او نوسازی تجهیزات بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان ارس پارس‌آباد، خرید و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان ارس پارس‌آباد، استانداردسازی بخش اطفال و زنان بیمارستان ارس پارس آباد و بازسازی و تجهیز دستگاه رادیولوژی درمانگاه مشگین‌شهر با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح های افتتاح شده در دهه مبارک سال جاری عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده