«رضوی» فرماندار سرایان شد


«رضوی» فرماندار سرایان شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، جلسه شورای اداری سرایان با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار و «یاسر رضوی» به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم شورای اداری شهرستان سرایان با حضور مسئولان ادارات، نمایندگان شوراهای اسلامی، ائمه جمعه شهرهای آیسک، سه قلعه و سرایان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد «یاسر رضوی» به عنوان فرماندار سرایان معرفی و از خدمات «ابراهیم رسولی مقدم» فرماندار قبلی سرایان تجلیل شد.

نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم خواستار تغییر در نوع نگاه در حوزه مدیریت و سیاستگذاری مسئولان استان شد و گفت: نگاه های مسئولان استانی باید همواره با پیوست عدالت و عدالت محوری گام بردارند.


حجت الاسلام «مجید نصیرایی» بیان کرد: شهرهایی مثل سرایان علی رغم توجهات و پیشرفت های انجام شده نسبت به شهرستان های همجوار متاسفانه عقب مانده است.


وی افزود: عدم برخورداری شهرستان سرایان از شاخص‌های توسعه به دلیل نوع نگاه مسئولان است و در رویکردهای جدید و نگاه های جدید در حوزه زیرساخت ها باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.


نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که ماموریت جدید مدیران تقویت و افزایش سرمایه های اجتماعی باید باشد، تصریح کرد: به واسطه عملکرد برخی از مدیرانی قبلی، سرمایه اجتماعی در سطوح مختلف آسیب جدی دیده است و اعتماد مردم را به نظام کاهش داده است که باید این مهم مورد توجه جدی دولتمردان قرار گیرد تا رضایت مردم افزایش یابد.


امام جمعه سرایان در ابتدای جلسه با تبریک حلول ماه رجب و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسولیت را در نظام مقدس اسلامی، یک امانت الهی و هنر توصیف کرد که باید همراه با نیت انقلابی و کار جهادی تمام همت خود را در خدمت به انقلاب و مردم بکار گرفت.


حجت الاسلام «غلامرضا مرتضایی نیا» با تقدیر از تلاش ۶ ساله فرماندار قبلی «رسولی مقدم»، خطاب به فرماندار جدید سرایان گفت: استقرار در شهرستان و مشورت با مردم و صاحب نظران، و انتخاب مدیران با روحیه انقلابی را در سرلوحه کار خود قرار دهد.


امام جمعه سرایان در ادامه خطاب به استاندار بیان کرد: عدالت محوری باید در کل استان نهادینه شود و در سفرهای شهرستانی، اولویت را با شهرستان‌های کم برخوردار همانند سرایان قرار دهد.


وی ارتقای بیمارستان سرایان از ۲۴ تختخواب به ۶۴ تختخواب بعد از ۴۰ سال و بررسی وضعیت نامطلوب راه‌های مواصلاتی شهرستان و تامین اعتبار مورد نیاز و اختصاص سهمیه خاص شهرستان در مدیریت استان را از جمله مطالبات اصلی شهرستان برشمرد.


در پایان مراسم با اهدای هدایایی از سوی ادارات و تشکل‌های خصوصی از تلاشهای رسولی مقدم تقدیر و با قرائت حکم انتصاب، دکتر رضوی به سمت فرماندار شهرستان سرایان معرفی شد.

پایان پیام/577

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...