واکنش مربی سابق تیم ملی به حکم کنعانی زادگان


واکنش مربی سابق تیم ملی به حکم کنعانی زادگان

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخت و از او به‌عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال کشورمان یاد کرد.

حسین فرکی مربی و کارشناس فوتبال ایران درباره حکم کمیته اخلاق و محرومیت کنعانی‌زادگان از دو بازی تیم ملی، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید.

هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر یک آدم عادی خطایی بزرگتر از این می‌کرد شاید خیلی‌ها توجه نمی‌کردند، ولی در مورد ورزشکار ملی همه چیز فرق می‌کند. در چنین اتفاقاتی قطعاً خود فرد بزرگترین آسیب را می‌بیند، ولی کنعانی‌زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد. اگر هم حکم سنگین‌تر می‌دادند ممکن بود این بازیکن بیشتر آسیب ببیند، ولی مسئله مهم این است که هر فردی از خطایی که انجام می‌دهد تجربه کسب کند و مدعی شدن افکار عمومی را هم در نظر بگیرد.

قهرمانی فولاد خوزستان را به مجموعه فولاد و مردم خوزستان به خصوص هواداران فولاد تبریک می‌گویم. من با آنها زندگی کردم و می‌دانم چقدر خوشحال هستند. اعتقاد من این است که باشگاهی مثل فولاد با این ساختار و استعدادهایی که در جنوب وجود دارد همیشه باید در اوج باشد و امیدوارم در آینده هم شاهد موفقیت‌های این باشگاه باشیم.

در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت باید بگویم هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم. فکر می‌کنم شانس هر سه تیم تقریباً برابر است.

منبع: خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق