هفته سرنوشت‌ساز والیبال مازندران؛ هراز در فکر رتبه دوم، هورسان در آستانه سقوط


هفته سرنوشت‌ساز والیبال مازندران؛ هراز در فکر رتبه دوم، هورسان در آستانه سقوط

ساری – ایرنا – تیم‌های مازندرانی لیگ برتر والیبال امروز در هفته ماقبل پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات باید از دو تیم قدرتمند و بالای جدولی میزبانی کنند. لبنیات هراز برای حفظ رتبه سوم و حتی رسیدن به رتبه دوم در آمل می‌جنگد و هورسان برای فرار از سقوط چاره‌ای جز برد ندارد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وپنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز و از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم‌های والیبال لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر به ترتیب در آمل و رامسر از حریفان خود میزبانی می‌کنند. شاگردان بهروز عطایی که از سه هفته پیش صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شد در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف تیم قدرتمند و رده پنجمی شهرداری ارومیه می‌روند و دیداری حساس را برگزار می‌کنند و شاگردان مسعود آرمات که به طور جدی در معرض سقوط از لیگ برتر قرار دارند در سالن شهید صدر رامسر باید از تیم دوم جدول یعنی پیکان تهران میزبانی کنند.

هورسان رامسر که فصل سی‌وپنجم لیگ برتر و دومین فصل حضورش در این مسابقات را تحت هدایت فرشاد سعیدی و با عملکردی ضعیف و شکست‌های پیاپی آغاز کرده بود، از هفته ششم با سرمربیگری مسعود آرمات به مسابقات ادامه داد و برای چند هفته نیز دتوانست متفاوت ظاهر شود. اما در ادامه فصل روند ناکامی‌های این تیم باز هم ادامه یافت و هر چند بازی در میان به سختی به یک برد رسید.

تیم رامسری که از ۲۴ مسابقه انجام شده فقط هفت برد کسب کرده در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در صورتی که امروز نتواند به برد دست یابد به احتمال زیاد از لیگ برتر سقوط خواهد کرد.

تا کنون سقوط آذرباتری ارومیه از لیگ برتر والیبال مسجل شده و امروز هورسانی‌ها باید تلاش کنند تا با کسب یک برد در دیداری بسیار سخت، همه چیز را به هفته پایانی بکشانند و امیدوار باشند که دو تیم سایپا و شهرداری ورامین که با یک برد بیشتر از هورسان به ترتیب در رتبه‌های دوازدهم و یازدهم قرار دارند در بازی‌های امروز و هفته بیست‌وششم نتیجه نگیرند تا هورسان در لیگ برتر ماندنی شود. احتمالی که البته رقم خوردن آن کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. زیرا هر دو تیم سایپا و شهرداری ورامین امروز حریف ساده‌تری نسبت به هورسان دارند.

سایپا که با هشت برد در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد امروز در تهران به مصاف تیم قعر جدولی و سقوط کرده آذرباتری ارومیه می‌رود و کار چندان سختی برای کسب نهمین برد مقابل این تیم ندارد. شهرداری ورامین هم که با هشت برد در رتبه یازدهم جدول ایستاده است امروز در ورامین به مصاف تیم همسایه در جدول یعنی راهیاب ملل مریوان می‌رود و کارش برای کسب برد به مراتب ساده‌تر از هورسان است که باید مقابل تیم قدرتمند پیکان و یکی از مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

هورسانی‌ها در صورت کسب برد در بازی امروز می‌تواند امیدوار باشد که یکی از دو تیم سایپا و شهرداری ورامین امروز بازنده مسابقه خود باشند تا در تعداد بردها که ملاک اصلی رتبه‌بندی در جدول است با آن تیم برابر شوند و به دیدار هفته پایانی چشم بدوزند. اما در صورت شکست هورسان و برد تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین، سقوط هورسان قطعی می‌شود و این تیم پس از دو فصل حضور در لیگ برتر باید از این مسابقات خداحافظی کند.

هفته سرنوشت‌ساز والیبال مازندران؛ هراز در فکر رتبه دوم، هورسان در آستانه سقوط

لبنیات هراز آمل - شهرداری ارومیه

سالن پیامبر اعظم(ص) آمل امروز محل برگزاری یکی از مسابقات حساس و تعیین‌کننده بالای جدول لیگ برتر والیبال است؛ جایی که دیدار حساس لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود و با توجه به موقعیت دو تیم در بالای جدول و نزدیکی تیم‌های صدرنشین از نظر تعداد برد، از اهمیت و حساسیت زیادی هم برخوردار است.

مسابقه امروز دو تیم می‌تواند یک نبرد نزدیک و تماشایی و رقابتی جذاب باشد که برنده این دیدار را می‌تواند برای قرعه آسان‌تر در پلی‌آف امیدوار کند. لبنیات هراز آمل با ۱۶ برد در رتبه سوم جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه با ۱۵ برد تیم پنجم جدول است. ارومیه‌ای‌ها امروز بی‌تردید برای پیروزی وارد زمین می‌شوند تا بتوانند خود را به جمع چهارتیم اول برسانند و از قرعه آسان‌تری در مرحله پلی‌آف برخوردار شوند. لبنیات هراز هم طبیعتا هرچه در چنته دارد رو می‌کند تا با پیروزی از میدان خارج شود و موقعیت خوبی که در جدول دارد را حفظ کند و حتی در صورت شگفتی‌سازی هورسان در رامسر و شکست پیکان مقابل دیگر تیم مازندرانی، به رتبه دوج جدول صعود کند.

لبنیات هراز با پیروزی در مقابل شهرداری ارومیه می‌تواند رتبه سوم را برای خود حفظ کند و حتی روی کاغذ احتمال رسیدن به رتبه دوم را نیز دارد. شهرداری ارومیه هم در صورت پیروزی در دیدار امروز، با برد احتمالی شهداب یزد مقابل مس رفسنجان و پیکان در برابر هورسان خود را به جمع چهارتیم می‌رساند. به عبارتی دیگر شکست امروز لبنیات هراز آمل می‌تواند این تیم را تا دو پله در جدول پایین بیاورد.

شاگردان عطایی که دیدار رفت را با نتیجه نزدیک ۳ – ۲ به حریف امروز خود واگذار کرده بودند، امروز کار آسانی برای کسب برد ندارند. حریف ارومیه‌ای تیمی پرستاره و با تجربه است که از حضور بازیکنانی همچون عادل غلامی بازیکن شاخص اهل آمل، علیرضا بهبودی، سعید مصطفی‌وند، رحمان داوودی و عبدالرضا علیزاده، صابر کاظمی، آرمان صالحی و قاسم کارخانه بهره می‌گیرد..

لبنیات هراز هم با تکیه بر اعتماد به نفس بالایی که در چند بازی اخیر با بردهای پیاپی کسب کرده به دنبال ادامه روند موفقیت است و اگر همان تیم همیشگی باشد کار را برای مهمان خود سخت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است