اهدای 43 سری جهیزیه از سوی کانون «شهید رحمانیان» جهرم به نوعروسان کم بضاعت


اهدای 43 سری جهیزیه از سوی کانون «شهید رحمانیان» جهرم به نوعروسان کم بضاعت

ترابفرد گفت: از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم، 43 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان کم بضاعت اهدا شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،گفت: دهه فجر فرصتی برای کمک به هم نوعان و افراد محروم جامعه بوده چرا که این مهم جزو آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز به نوبه خود در سایر مناسبت ها به ایفای نقش خدمت رسانی به محرومان پرداخته و در دهه فجر نیز از این فرصت مغتنم به خوبی بهره برده است.

وی بیان کرد: آنچه حاصل تلاش های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» است تهیه 43 سری جهیزیه بوده که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیم نوعروسان شده است.

ترابفرد خاطرنشان کرد: هر سری جهیزیه در این طرح شامل اقلامی همچون یخچال، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه، فرش و... بوده که ارزش آن 250 میلیون ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان نیز برنامه دیگری بود که به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم ادامه داد: در مجموع حدود ۱۰ میلیارد و 800 میلیون ریال، ارزش ریالی این ۴۳ سری جهیزیه بوده که به همت و تلاش بچه های مسجد و کمک خیران تامین شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی