جشنواره مقاومت فلسطین برای مقابله با صهیونیست‌ها


جشنواره مقاومت فلسطین برای مقابله با صهیونیست‌ها

جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه جشنواره مردمی « الاستیطان الی زوال» را برای مقابله با شهرک سازی رژیم صهیونیستی به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معا، صدها فلسطینی و در راس آنها رهبران و فرماندهان گروه های مقاومت اسلامی در جشنواره مردمی « شهرک سازی تا زوال» (الاستیطان الی زوال)که از روز سه شنبه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰)با دعوت جنبش اسلامی حماس در شهر غزه آغاز شده است، شرکت کردند.

«علی العامودی» رئیس اداره رسانه جنبش حماس در غزه گفت: شهرک سازی به دلیل مقاومت دلیرانه و انسجام واتحاد بیشتر در مقابله با شهرک سازی در کرانه باختری و قدس از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: ما امروز دست در دست هم و یکدل با همه گرایش ها و طیف ها در گسترده ترین صف بندی ملی در غزه گردهم آوریم که مقوله «نتساریم مانند تل آویو» را در هم بکشنیم و دشمن صهیونیستی را بیرون کنیم.

العامودی افزود: جنبش حماس که از آغاز تاسیس همه ظرفیت ها و توانمندی خود را در مقابله با پروژه شهرک سازی در همه فلسطین از دریا تا رودخانه مسخر کرد، امروز در همین مسیر است و هرگز منحرف نمی شود.

وی ادامه داد: ما تاکید می کنیم تنها راه نابودی شهرک ها و بیرون کردن دشمن مقاومت است که سرزمین آزاد شود و دشمن از نوارغزه بیرون برود و انسان را در معامله وفاداری آزاد کند.

این مسئول جنبش حماس گفت: تنها هدف تبدیل نبرد به نبرد داخلی، ربودن نهادهای ملی و در راس آن سازمان آزادیبخش، تشیل شورای مرکزی فاقد مشروعیت منصوب کردن تیم هماهنگی امنیتی است، به جای اینکه نیروهای مردمی ما بسیج و یکدست شوند و مقاومت در همه اشکال بلند شود.

وی معتقد است که نبرد علیه شهرک سازی همانند نبرد علیه رژیم اشغالگر نژادپرست اسرائیل است. این نبرد سرنوشت ساز کامل است که باید مردم ما در همه مکان ها حضور داشته باشند.

العاموری افزود: نبرد علیه شهرک سازی، نبرد ملت ست که نه تنها تکلیف انتساب برآنها نیست، بلکه مشارکت در آزادی الزامی است.

وی گفت: ما این را به دشمن خود می گوییم. شهرک های شما سقوط می کند و رژیم و موجودیت شما از بین می رود. هرگز با توهم قدرت یا تلاش برای جعل تاریخ و تحریف آگاهی ملت و قراردادن موجودیت خود به بخش قابل قبول در این منطقه محافظت نمی شوید.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت