مراسم یوم الله 22بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان برگزار می شود


مراسم یوم الله 22بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در سطح استان، مراسم یوم الله 22 بهمن امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در جمع خبرنگاران استان، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، از برگزاری رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در تمام شهرهای استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به شرایط جدید و اهمیت حفظ سلامت عموم مردم دربرابر بیماری کرونا، مراسم امسال با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و با محوریت حرکت های خودرویی و موتوری خواهد بود.

سادات بیان کرد: مراسم آغازین یوم الله ۲۲ بهمن امسال راس ساعت ۹/۳۰ روز جمعه در محل استادیوم ۲۲گولان سنندج و با رعایت کامل فاصله اجتماعی خواهد بود و پس از اجرای برنامه های آغازین نظیر اجرای گروه های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در سطح خیابان های شهر سنندج آغاز می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسیر حرکت خودروها از مقابل استادیوم ۲۲ گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهارراه بسیج و بلوار کردستان می باشد و پایان بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی است.

وی ادامه داد: پس از پایان رژه موتوری و خودرویی از ۴۳ دستگاه از وسایل نقلیه(موتور-ماشین) شرکت کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته اند با اهداء هدایایی نفیس تقدیر می شود.

سادات در پایان با دعوت از عموم مردم و خانواده های انقلابی استان جهت حضور با نشاط در این جشن ملی اعلام کرد: نظیر این مراسم در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت استان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس