آغاز مرحله اول پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب به ناشران


آغاز مرحله اول پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب به ناشران

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مرحله اول پرداخت به ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز چهارشنبه بیستم بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره تسویه حساب با ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: از امروز چهارشنبه، بیستم بهمن‌ماه مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه بر اساس بسته‌هایی که به خریداران تحویل داده شده، آغاز می‌شود.

وی افزود: این مبالغ به شماره حساب اعلامی ناشر در زمان ثبت‌نام واریز خواهد شد. همچنین مراحل بعدی تسویه حساب نیز پس از رسیدن دیگر مرسولات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مخاطبان، آغاز می‌شود. دیگر ناشران نیز پس از وصول کتاب خریداری شده به مخاطبان که اطلاعات آن به‌صورت برخط از سامانه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌شود، در فهرست پرداخت قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در ادامه گفت: در پیشبینی‌های اولیه مقرر شده بود مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران 15 روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یعنی اواخر بهمن‌ماه سال جاری آغاز شود؛ اما با توجه به تلاش‌های متراکم صورت گرفته در بخش‌های مربوطه از ستاد نمایشگاه، این زمان به 9 روز کاهش پیدا کرده و از امروز بیستم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گفته رمضانی؛ امیدواریم با همت پستچی‌های عزیز در سراسر کشور به زودی شاهد تحویل تمامی مرسولات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خریداران کتاب باشیم.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا یازدهم سال جاری برگزار شد و ناشران تا ساعت 24 روز دوشنبه یازدهم بهمن‌، یک میلیون و 331 هزار و 530 نسخه کتاب به ارزش 852 میلیارد و 43 میلیون و 791 هزار و 607 ریال کتاب فروختند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...