100 درصد سوخت خانوارهای نفت سفیدسوز منطقه کرمانشاه تامین و توزیع شد


100 درصد سوخت خانوارهای نفت سفیدسوز منطقه کرمانشاه تامین و توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع 100 درصدی سهمیه سوخت خانوارهای نفت سفید سوز این استان خبر داد و گفت: در پی بارش‌های سنگین برف و تداوم دمای سرد زیر صفر درجه در شهرستان‌ها، تامین سوخت برای مناطق سخت‌گذر و مجاری عرضه ادامه دارد.

«فریدون یاسمی» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در منطقه کرمانشاه حدود ۴۵ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع و ۱۶۳ جایگاه عرضه فرآورده نفتی وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار بخوبی و بدون وقفه در حال انجام است.

به گفته وی، ۴۴۰ فروشندگی، وظیفه تامین و توزیع نفت سفید روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است را به صورت مستمر به عهده دارند.

وی اظهار کرد: ۳۱۰ نفتکش در حوزه حمل و نقل فرآورده های نفتی نیز وظیقه حمل فرآورده های نفتی به فروشندگی ها و ۱۶۳ باب جایگاه را بر عهده دارند.

بیش از ۸۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه کرمانشاه مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش سه درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این بازه زمانی بیش از ۸۳۷ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در این استان مصرف شد.

یاسمی از مصرف ۴۰۵ میلیون و ۳۰۲ هزار لیتر بنزین در این مدت خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی به کاهش ۲۵ درصدی مصرف نفت سفید استان در همین بازه زمانی، اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین امسال ۲۹ میلیون و ۴۶۲ هزار لیتر نفت سفید در سطح منطقه مصرف شده است.

او از کاهش پنج درصدی مصرف نفت گاز استان در۲۷۶ روز نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: در مدت مذکور ۳۹۶ میلیون و ۷۶۵ هزار لیتر نفت گاز در استان مصرف شد.

یاسمی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی مصرف نفت کوره استان در ۹ ماه ابتدای امسال خبر داد و افزود: در این بازه زمانی پنج میلیون و ۲۳۲ هزار لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف شد.

سوخت‌رسانی بدون وقفه منطقه کرمانشاه در دمای زیر صفر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه توزیع سوخت در روزهای سرد و برفی کرمانشاه بدون وقفه در حال انجام است، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی پیش از آغاز بارش‌های اخیر، از وقوع بحران جلوگیری کرد.

یاسمی با اشاره به ظرفیت اسمی ۱۸۳ میلیون لیتری انبار نفت کرمانشاه تصریح کرد: با تدابیر و برنامه ریزی های اندیشیده شده توانسته‌ایم ۱۶۳ جایگاه استان و ۴۵ هزار خانوار نفت سفید سوز را در روزهای سرد و برفی به خوبی و به موقع پوشش دهیم و رسالت خود را در جهت سوخت‌رسانی به مردم شریف استان بخوبی انجام دهیم.

وی گفت: بطور قطع کارکنان شرکت ملی پخش و بخصوص همکارانمان در واحد انبار و عملیات سربازان گمنامی هستند که در هرشرایطی حضور جهادگونه دارند.

به گفته او، موجودی انبار و ذخیره سازی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سوخت‌رسانی بدون وقفه تا پایان روزهای سرد سال ادامه خواهد داشت.

وی سپس از همه رانندگان نفتکش که در هر ساعتی از شبانه روز همکاری های لازم را به جهت ارسال سوخت به مردم عزیزمان داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر