فرار رو به جلو به سبک یحیی گل محمدی ؛ سرمربی پرسپولیس را چه می شود ؟


فرار رو به جلو به سبک یحیی گل محمدی ؛ سرمربی پرسپولیس را چه می شود ؟

اخراج مهدی شیری از پرسپولیس در شرایطی رخ داد که این بازیکن در بازی با فولاد جزو نفرات اصلی بود. نوشته فرار رو به جلو به سبک یحیی گل محمدی ؛ سرمربی پرسپولیس را چه می شود ؟...

فرار رو به جلو به سبک یحیی گل محمدی ؛ سرمربی پرسپولیس را چه می شود ؟

مهدی شیری قربانی بزرگ سوپرجام
نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 | 11:24
فرار رو به جلو به سبک یحیی گل محمدی ؛ سرمربی پرسپولیس را چه می شود ؟

اخراج مهدی شیری از پرسپولیس در شرایطی رخ داد که این بازیکن در بازی با فولاد جزو نفرات اصلی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از خبر ورزشی،یحیی گل‌محمدی در روزهایی که تیمش باید برای سوپرجام آماده ‌میشد ترجیح داد تمرینات تیمش را تحریم کند و نتیجه آن بازی نه چندان خوب و ناهماهنگی بود که سرخپوشان در این بازی مقابل فولاد ارائه دادند. اشتباهی که فرهاد مجیدی دو فصل پیش قبل از فینال جام حذفی مرتکب شد و آبی‌پوشان نتوانستند جام را بالای سر ببرند.

شکست پرسپولیس مقابل فولاد باعث شد برخی از کارشناسان و همچنین هواداران این تیم دلیل آن را قهر بد موقع گل‌محمدی اعلام کنند و همین موضوع نیز این مربی را تحت فشار انتقادات قرارداد. گل‌محمدی هم برای اینکه خودش را از زیر فشار انتقادات خارج کند به یکباره مهدی شیری را که در بازی با فولاد به خاطر دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شده بود، در لیست مازاد باشگاه قرار می‌دهد.

بدون تردید اگر این تصمیم از سوی گل‌محمدی فنی بود، او خیلی بی‌سروصدا به باشگاهش اعلام می‌کرد که شیری را در فاصله کوتاهی که تا پایان نقل و انتقالات مانده به تیمی بفروشند یا با بازیکنی معاوضه کنند اما اینکه یحیی به یکباره بعد از تمرین تیمش این تصمیم را گرفته و آن را از طریق دوستانش رسانه‌ای می‌کند؛ فقط یک هدف پشت این اتفاق می‌تواند باشد؛ آن هم خارج کردن خودش از زیر فشار انتقادات و خراب شدن همه اتفاقات روی سر بازیکن!

نکته جالب اینکه گل‌محمدی در بازی با فولاد مهدی شیری را به دو بازیکن تاجیک تیمش که هفته ها و ماه‌ها به عدم حل مشکل قرارداد و صدور کارت بازی آنها اعتراض می‌کرد، ترجیح داد تا مشخص شود به این بازیکن اعتقاد دارد.

هواداران پرسپولیس قطعا خاطرشان هست که در سال‌های گذشته بودند بازیکنانی مثل میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، سوشا مکانی، بابک حاتمی و….اشتباهات مرگ باری در بازی‌های پرسپولیس داشتند اما نه مصطفی دنیزلی و نه برانکو ایوانکوویچ حتی یک بار هم شکست تیم‌شان را تقصیر این نفرات ننداخته و خود را با اخراج بازیکن از زیر فشار انتقادات خارج نکردند.

البته گل‌محمدی بار اول نیست که چنین واکنش‌هایی بعد از شکست تیمش انجام می‌دهد و او پیش از این بارها با استوری‌ها و مصاحبه‌هایش بعد از ناکامی‌ها سعی کرده مقصر را داور، مدیریت باشگاه یا مسائل دیگری عنوان کند. کاری که مربیان ایرانی اکثرا در آن تبحر خاصی دارند.

منبع:خبر ورزشی

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...