گلوریا هاردی در کنار ساعد و صبا سهیلی در جشنواره فجر


گلوریا هاردی در کنار ساعد و صبا سهیلی در جشنواره فجر

در جشنواره فیلم فجر یکی از موضوعات پرطرفدار تصاویر منتشر شده از حضور بازیگران در کنار همسر و یا اعضای خانواده شان است که خانواده هنرمند سهیلی، در میان برترین های این لیست قرار میگیرند.

در جشنواره فیلم فجر یکی از موضوعات پرطرفدار تصاویر منتشر شده از حضور بازیگران در کنار همسر و یا اعضای خانواده شان است که خانواده هنرمند سهیلی، در میان برترین های این لیست قرار میگیرند، به خصوص که چند وقتی است دختران سهیلی کارگردان، نیز با حضور بیشتر خود در عرصه هنر، مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. صبا سهیلی، دختر بزرگتر سعید سهیلی در روز هشتم جشنواره فیلم فجر، همراه برادرش ساعد سهیلی و همسر برادرش گلوریا هاردی در اکران فیلم شهرک به کارگردانی علی حضرتی، مقابل لنز دوربین ها قرار گرفت.

یکی از صحنه هایی که بیشتر از باقی تصاویر از این حضور دیده شد، عکسی صمیمی از گلوریا هاردی و صبا سهیلی می باشد که لقب عروس و خواهر شوهر جذاب را به خود اختصاص داده است و در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک مشاهده می فرمایید.

گلوریا هاردی در کنار ساعد و صبا سهیلی در جشنواره فجر

گلوریا هاردی و خواهر شوهرش صبا سهیلی در اکران فیلم شهرک / عکس از نازی خوش اخلاق

جشنواره فیلم فجر، هر ساله فرصتی است تا مردم چهره های مورد علاقه خود در عرصه بازیگری را از نمایی نزدیک تر ببینند و قطعا تصاویر منتشر شده از این چهره ها در اکران های مردمی و برنامه های مختلف جشنواره، با تصاویری که از آنها در غالب نقش و رول های مختلف دیده می شود، متفاوت خواهد بود.

برای همین دنبال کردن رویدادهای این جشنواره بهمن ماهی، همیشه جزو موارد تاپ در فضای مجازی بوده و هست، درست مثل تصویری از ساعد سهیلی در کنار همسر و خواهرش که در حاشیه اکران مردمی فیلم شهرک در جشنواره فجر ثبت شد.

گلوریا هاردی در کنار ساعد و صبا سهیلی در جشنواره فجر

ساعد سهیلی در اکران فیلم جدید خود با همسر و خواهرش / عکس از ایمان کیادربندسری

صبا سهیلی پیش از این نیز برادر دیگرش سینا مهراد را در اکران فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی در جشنواره فجر همراهی کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان