15 هزار تن به سرانه تولید خوراک دام و طیور ایلام اضافه شد


15 هزار تن به سرانه تولید خوراک دام و طیور ایلام اضافه شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت فروزان صنعت گفت: ظرفیت تولید واحد تولید خوراک دام و طیور شرکت فروزان صنعت در شهرستان چرداول 15 هزار تن در سال است.

به گزارش ایرنا، منوچهر نظری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: از این ۱۵ هزار تن، سهم خوراک دام ۱۰ هزار تن و طیور پنج هزار در سال است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۲ میلیارد آن از محل تسهیلات بانکی و مابقی نیز سرمایه گذاری مجری پروژه بوده است.

نظری با بیان اینکه پروژه تولید خوراک دام و طیور فروزان صنعت چرداول در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع احداث شده است، یادآور شد: این طرح زمینه اشتغال زایی مستقیم ۱۰ نفر و ۳۰ نفر غیر مستقیم را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: تجهیرات این کارخانه تولیدی در استان مشابه دیگری ندارد و سیستم های آن از نوع تمام اتوماتیک PLC و مانیتوریگ است.

به گفته نظری با توجه به تناژ بالای تولید این کارخانه، زمینه صادرات به بازارهای داخل استان و سایر مناطق کشور فراهم است.

وی گفت: نکته قابل توجه اینکه تمام تجهیزات این واحد تولیدی توسط مهندسان بومی خود شرکت در کارخانه تولید ماشین آلات صنعتی خوراک دام و طیور شرکت فروزان صنعت طراحی، تولید و راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک، استاندار و جمعی از مدیران استان و شهرستان چرداول به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح های آبیاری تحت فشار مهران، مجتمع گلخانه ای صالح آباد و باغات زیتون هلیلان از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به استان ایلام بود.

کارخانه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی خوراک دام شرکت فروزان صنعت در زمینه ساخت و صدور ماشین آلاتی چون دام و طیور، کود شیمیایی و کود پِلِت مرغی فعالیت دارد و این ماشین آلات را به بازارهای عراق و سایر استان های کشور صادر می کند.

لازم به ذکر است که این طرح برخلاف افتتاح های سنتی به صورت آن لاین و مانیتورینگ افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر