44 پروژه عمرانی در مهریز افتتاح شد


44 پروژه عمرانی در مهریز افتتاح شد

یزد- ایرنا- همزمان با دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی روز چهارشنبه با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه، فرماندار مهریز و جمعی از مردم 44 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری واحدهای ساختمانی ملی مسکن، بهسازی نقطه حادثه‌خیز پیچ بادامک، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تنگ‌چنار، کارخانه رویان لعاب(کاشی) ، بهره‌برداری از ساختمان اداره امور مالیاتی و آغاز عملیات اجرایی اداره دامپزشکی و درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی بود.

برای اجرای این طرح‌ها در زمینه‌های عمرانی، صنعتی، بهداشت و درمان، گردشگری و کشاورزی بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان بودجه دولتی، خیران و بخش‌خصوصی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان مهریز تامین و هزینه شده است.

استاندار یزد با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نظام انقلابی ما تنها نظام شیعه است که به برکت ایثار و جانفشانی شهیدان و حضور مردم متدین و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و سپس رهبری های مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد.

مهران فاطمی در آیین افتتاح واحدهای مسکونی افزود: بحث مسکن، ازدواج و اشتغال سه دغدغه اصلی مردم است و شعار دولت تولید مسکن و شغل است و برای تحقق آن باید همه نهادها و تشکل‌ها همکاری کنند و خدمت به مردم رسالت اصلی تمامی مدیران اجرایی است .

در پایام این مراسم از تعدادی از فعالان بحث مسکن و اشتغال مهریز قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی