مقایسه سود آوری بازار مالی عمل های زیبایی در ایران و دیگر کشورها


مقایسه سود آوری بازار مالی عمل های زیبایی در ایران و دیگر کشورها

در میان جوانان و جمعیت جویای زیبایی در ایران و سایر نقاط جهان، افزایش تقاضا برای روش های جراحی و بدون جراحی زیبایی و ابزاری که برای موارد درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، پیش بینی می شود.

رشد بازار مواد تزریقی، ترندها، تاثیر COVID-19 و پیش بینی (2022-2028) دیگر درمان های مراقبت پوستی بدون جراحی بازار جراحی زیبایی سهم مناطق دنیا از بازارهای مالی جراحی های زیبایی

ابزارهای پیشرفته در درمان های زیبایی، جراحی و غیر جراحی، چربی های زیر پوست را به صورت بی خطر و موثری تجزیه می کنند.

عوامل زیر احتمالا در رشد بازار زیبایی نقش دارند:

به کارگیری محصولات پیشرفته با فناوری جدید رشد استفاده خانگی از ابزار زیبایی افزایش کانتورینگ بدن با روش های غیر جراحی تطابق محصولات زیبایی برای آقایان افزایش توجه به ظاهر فیزیکی

رشد بازار مواد تزریقی، ترندها، تاثیر COVID-19 و پیش بینی (2022-2028)

مقایسه سود آوری بازار مالی عمل های زیبایی در ایران و دیگر کشورها

پیش بینی می شود بازار مواد تزریقی میزان رشد مرکب سالانه ای نزدیک به 12.2% را ثبت کند.

صنعت آرایشی و بهداشتی در دهه اخیر رو به شکوفایی بوده و طی چند دهه گذشته افزایش سه برابری در گردش مالی خود داشته است. به ویژه، تعداد کل درمان های تزریقی، مثلا بوتاکس برای رفع چین و چروک، تزریق ژل برای چین و چروک و افزودن حجم به نواحی خاص، مزوتراپی برای کاهش لکه ها، افزایش یافته است. این رویه در ابتدا ناشی از مزایای فناوری مانند دوران نقاهت کوتاه، خطر کمتر ابتلا به عفونت، بدون خونریزی و کاهش کلی هزینه درمان می باشد.

به علاوه، افزایش تعداد درمان های زیبایی باعث رشد کلی بازار شده است. با این حال، سرایت ویروس کرونا تاثیرات اقتصادی و پیامدهای بالقوه ای را بر اکثر بخش ها داشته که شامل بخش تزریق زیبایی نیز می شود. دولت ها در سراسر جهان هنوز با انجام اقدامات ضروری مثل فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های سفر و قرنطینه شدید به خطرات ویروس کرونا پاسخ می دهند که پیش بینی می شود روی کسب و کارها و مخارج مصرف کنندگان تاثیر منفی بگذارد. امسال انجام واکسیناسیون و کاهش قرنطینه ثبات را به بازار برگرداند. مردم روی ظاهر فیزیکی خود تمرکز کرده و به سلامتی خود توجه کردند. این موضوع باعث فروش تولیدکنندگان در بازار جهانی مواد تزریقی شد.

ارزش بازار تزریق درمانی در سال 2020 مساوی 6.504 میلیون دلار بود و پیش بینی می شود که تا سال 2028 به 18.656 میلیون دلار برسد و در طی این سال ها در CAGR 14.08 درصد رشد کند.

دیگر درمان های مراقبت پوستی بدون جراحی

مقایسه سود آوری بازار مالی عمل های زیبایی در ایران و دیگر کشورها

دستگاه های پیشرفته که در درمان های زیبایی و بدون جراحی پوست به منظور سفت کردن پوست یا رفع موهای زائد استفاده می شوند، چربی های زیر پوست را به صورت بی خطر و موثری تجزیه می کنند. فروشندگان اصلی ثبت شده مانند شرکت آلما لیزر، تعاونی سولتا میدکال. (تعاونی شرکت های سلامتی باوچ)، تعاونی کاترا، سینوشر، و دیگر موسسات، روی استراتژی ها، توسعه و راه اندازی محصولات جدید و نوآورانه در بازار تمرکز کرده اند.

این گجت های قابل تنظیم برای حل مشکلات درمانی و تشخیصی استفاده می شوند و به دانشمندان و پزشکان اجازه می دهند تا به منظور تطابق تنظیمات خاص و منحصر به فرد، تکنیک ها را تنظیم کنند لیزرها تکمیل کارهای پیچده تر مانند لیزر رفع موهای زائد که فولیکول مو توسط اشعه لیزر از بین می رود، را ممکن می سازند در صورت استفاده صحیح، لیزر می تواند مزایای خوبی داشته باشد، از آزردگی بعد از عمل،خطر عفونت زخم، گسترش باکتری ها یا برخی بدخیمی ها جلوگیری کند، در برخی موارد مدت زمان درمان را کوتاه کند و لایه برداری با لیزر نیز نتایج جوانسازی بهتری را روی پوست دارد.

گجت دیگری که پیش بینی می شود در بازار بیشتر محبوب گردد دستگاه های آلتراسوند می باشند. دستگاه های مراقبت از پوست آلتراسوند که از انرژی فراصوت غیرتهاجمی برای درمان فرسودگی پوست استفاده می شود، در میان مصرف کنندگان در حال محبوب تر شدن می باشد. این دستگاه ها برای سفت کردن پوست، جوانسازی پوست و کانتورینگ بدن استفاده می شود. در میان عموم به هایفوتراپی مشهور می باشد، دستگاه های مراقبت پوستی آلتراسوند به علت نتایج بهتر و تاثیرات طولانی تری که می دهند، بیشتر مورد استقبال می باشند.

مشتریان بین 35 تا 65 ساله بالاترین سهم را در این بازار دارند. این موضوع را می توان به این حقیقت ربط داد که این جمعیت بیشتر شاغل می باشند و باید ظاهر فیزیکی خود را خوب نگه دارند تا در مقابل دیگران مناسب به نظر برسند. ظاهر فیزیکی نیز اعتماد به نفس و نگرش مثبت را نسبت به زندگی افزایش می دهد.

بازار جراحی زیبایی

پیش بینی می شود که بازار جراحی زیبایی نرخ رشد سالیانه 5.5 درصدی را در طول 2022 تا 2027 داشته باشد. در چند سال گذشته، مردم پول بیشتری برای جراحی زیبایی پرداخت کرده اند. افراد دخیل در بازار مکررا محصولات پیشترفته جدیدتری را عرضه می کنند که این بخش در طول دوره پیش بینی شده رشد کند.

از آنجایی که جراحی زیبایی اختیاری است، توسط بیمه درمانی پوشش داده نمی شود. بازار جراحی زیبایی بر اساس نوع درمان (با جراحی و بدون جراحی) و جغرافیا (آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، افریقا و امریکای جنوبی) تقسیم بندی می شود. این گزارش مقدار را به میلیون دلار برای هر بخش ارائه می دهد.

سهم مناطق دنیا از بازارهای مالی جراحی های زیبایی

مقایسه سود آوری بازار مالی عمل های زیبایی در ایران و دیگر کشورها

ایران: حضور محصولات آرایشی بهداشتی داخلی ایران در خاورمیانه در حال افزایش می باشد. عوامل موثر در این موضوع، قیمت های رقابتی و کیفیت بالای محصولات ایرانی در میان محصولات زیبایی خاور میانه می باشد. بوتاکس مسپورت مثال خوبی می باشد. این برند در حال حاضر در بازارهای ترکیه، آذربایجان، عراق و برخی کشورهای اتحادیه عربی استفاده می گردد. آمریکای شمالی: شرکت های آمریکای شمالی در حال برنامه ریزی و ایجاد استراتژی های مختلفی مانند ادغام، تملک، توافق و شراکت برای حفظ رقابت در بازار می باشند. مثلا، در ماه می 2020، AbbVie (شرکت مالک بوتاکس و سایر محصولات زیبایی) الرژن را برای توسعه تجارت در مورد سهم تولید ژل در صنعت زیبایی، روش های کمتر تهاجمی و مزیت رقابتی نسبت به تولیدکنندگان دیگر در بازار، خریداری کرد. اروپا: این افزایش در پذیرش جراحی های غیرتهاجمی به علت دستگاه های پیشرفته و نتایج آنی مانند کاهش شلی، بدون درد بودن، بدون زخم و بسیاری دیگر از موارد بود. پس، درخواست ابزار دستگاه های غیرتهاجمی سفت کننده پوست در دوره پیش بینی شده افزایش بیشتری خواهد داشت. آسیا اقیانوسیه: ویژگی های پیشرفته و فناوری مدرن دستگاه های انرژی لیزری در آسیا و اقیانوسیه بسیار بیشتر از اروپا و امریکای شمالی رقابتی شده اند و استانداردهای مخصوص به خود را در این ناحیه در مورد فاکتورهای زیبایی مانند صافی، سفتی و پوستی براق و بدون مو دارند. حوزه درمان های زیبایی شامل مراقبت از مو، لاغری، نظافت آقایان، محافظت در مقابل آفتاب و روش های آرایشی پویا می باشد.

قیبلا، تعداد زیادی از مردم از انواع مختلف، دسترسی به روش های درمان پوستی و همچنین قیمت ها و خطرات مربوط به آنها بی خبر بودند و این روش های درمانی بیشتر در دسترس طبقه مرفه، مخصوصا افرادی که در منطقه شهری زندگی می کردند، بود. با این حال، یافته های اخیر نشان می دهند که مناطق روستایی نیز در حال حاظر از روش های زیبایی مطلع می باشند و حتی برخی به مناطق شهری سفر می کنند تا به بازار لوازم آرایشی بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد