توافق پرسپولیس با گلر ملی پوش ؛ مشکل سرخ پوشان حل شد ؟


توافق پرسپولیس با گلر ملی پوش ؛ مشکل سرخ پوشان حل شد ؟

باشگاه پرسپولیس، قرار است توافقات با بیرانوند و وکیلش امروز نهایی کند تا این تیم مشکلی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات نداشته باشد. نوشته توافق پرسپولیس با گلر ملی پوش ؛ مشکل سرخ پوشان حل شد ؟...

توافق پرسپولیس با گلر ملی پوش ؛ مشکل سرخ پوشان حل شد ؟

توافق باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند برای پرداخت مطالبات این بازیکن
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 | 16:20
توافق پرسپولیس با گلر ملی پوش ؛ مشکل سرخ پوشان حل شد ؟

باشگاه پرسپولیس، قرار است توافقات با بیرانوند و وکیلش امروز نهایی کند تا این تیم مشکلی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند جدیدترین فردی است که با شکایت از پرسپولیس باعث پنجره شدن نقل و انتقالات این باشگاه شده و گفته می‌شود تا زمانی که پرسپولیس طلب ۲.۵ میلیارد تومانی دروازه‌بان اسبقش را پرداخت نکند، قرمزها حق ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را نخواهند داشت.
در شرایطی که بعد از بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند، این خبر مطرح شد که دروازه‌بان بواویشتا حاضر به صحبت و توافق با رضا درویش نشده اما روایت دیگری هم درباره این ماجرا منتشر شده که بر اساس آن، بیرانوند همه موارد را بر عهده وکیلش ( مصطفی سلیمانی) گذاشته است تا او توافقات لازم را در این زمینه با باشگاه پرسپولیس انجام دهد.
قرار است طبق توافق بین وکیل با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این باشگاه یک میلیارد از طلب علی بیرو را به صورت نقد پرداخت کند و بابت مابقی مطالبات به نماینده بیرانوند چک مدت‌دار داده شود تا او اقدامات قانونی را جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس انجام دهد.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صحبتهای امروزش این موضوع را تائید کرد که مطالبات بیرانوند به صورت قسطی به او پرداخت خواهد شد و پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها هم باز می‌شود تا این باشگاه بتواند بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی را در زمستان جذب کند.
به گفته مدیر روابط عمومی پرسپولیس، قرار است توافقات با بیرانوند و وکیلش امروز نهایی شود تا پرسپولیس مشکلی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات نداشته باشد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل