چهار همراه تیم ملی کشتی، ویزای آمریکا را گرفتند!


چهار همراه تیم ملی کشتی، ویزای آمریکا را گرفتند!

در شرایطی که فدراسیون کشتی در اعتراض به رفتار آمریکایی ها در ندادن ویزا به ۶ نفر از اعضای تیم ایران، با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا برای انجام دیدار دوستانه مخالفت کرد، شنیده می شود ۴ نفر از همراهان از جمله برخی روسای هیات...

در شرایطی که فدراسیون کشتی در اعتراض به رفتار آمریکایی ها در ندادن ویزا به ۶ نفر از اعضای تیم ایران، با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا برای انجام دیدار دوستانه مخالفت کرد، شنیده می شود ۴ نفر از همراهان از جمله برخی روسای هیات های استانی و مسئولان فنی و مدیریتی، بدون انجام هماهنگی، ویزاهای خود را از سفارت آمریکا در دوبی دریافت کرده اند.

ایسنا نوشته دریافت ویزا از سوی این افراد در شرایطی است که این اقدام بدون هماهنگی فدراسیون کشتی صورت گرفته است.

چهار همراه تیم ملی کشتی، ویزای آمریکا را گرفتند!

در حالیکه این افراد با معرفی از سوی فدراسیون کشتی و تحت عنوان کاروان اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا، موفق به دریافت روادید شده اند، با وجود لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد و گلایه شدید رییس فدراسیون از اقدام آمریکایی ها در ندادن ویزا به برخی نفرات که حتی به قیمت لغو اعزام تیم ملی نیز تمام شد، مشحص نیست که چرا برخی افراد ویزاهای خود را دریافت کرده اند و آیا قصد سفر شخصی به این کشور را دارند؟

فدراسیون کشتی رسما و به صورت مکتوب به سفارت آمریکا در دوبی و فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرده، تیم ملی کشتی آزاد عازم این سفر نخواهد شد و بر همین اساس نیز رییس فدراسیون کشتی به ملی پوشان و اعضای کادر فنی اعلام کرده حق سفر به آمریکا به صورت شخصی با ویزای صادر شده را ندارند.

در شرایطی که اعزام تیم های ورزشی به سفرهای خارجی با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش امکانپذیر است، باید دید آیا این شورا در شرایط فعلی اجازه سفر شخصی به این افراد را می دهد یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا