علی اوجی: کیمیایی پایش را عمل کرد، مهران مدیری: بهانه بود


علی اوجی: کیمیایی پایش را عمل کرد، مهران مدیری: بهانه بود

تهران-ایرنا- نشست خبری فیلم «خائن‌کشی» با جای خالی مسعود کیمیایی درحالی برگزار شد که تهیه کننده این فیلم دلیل غیبت کارگردان را عمل جراحی پا عنوان کرد و مهران مدیری با لبخند گفت: بهانه بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، علی اوجی تهیه کننده فیلم خائن کشی درباره غیبت پولاد و مسعود کیمیایی در نشست خبری بیان کرد: درباره نبود پولاد کیمیایی، چیزی نمی دانم، اختلافاتی از پیش وجود داشت که به این ماجرا منجر شد. درباره مسعود کیمیایی هم‌ باید بگویم که ایشان پای خود را عمل جراحی کرده است. همچنین او کارگردانی ۸۰ ساله با ۵۵ سال سابقه فیلمسازی است، از آن‌جا که جشنواره بسیار جوان است و ۷ فیلم اولی داریم و طبیعی است که ایشان نخواهند در معرض قضاوت قرار بگیرند.

وی گفت: شان این الماس‌های سینمای ایران باید حفظ شود و این مسئله تصمیم شخصی او بود. من به عنوان تهیه کننده به نظر کارگردان احترام می‌گذارم و معتقدم باید جایگاه ایشان حفظ شود و هرچه باید گفته شود در نامه ایشان بوده است.

مهران مدیری بازیگر این فیلم در ادامه گفت: جراحی پای مسعود کیمیایی بهانه بود و او دوست نداشت در نشست حاضر باشند. اما همین امروز پایشان را جراحی کردند.

نشست خبری فیلم خائن کشی با حضور عوامل فیلم از جمله علی اوجی تهیه کننده، مسعود سلامی فیلمبردار، ستار اورکی آهنگساز، محسن دارسنج طراح چهره پردازی، سهیل دانش اشرافی طراح صحنه، رضا یزدانی، مهران مدیری، سارا بهرامی، فرهاد آئیش، حمیدرضا آذرنگ و شکیب شجره بازیگران این فیلم برگزار شد.

اجرای این نشست برعهده پدرام کریمی بود. گفتنی است امیر آقایی بازیگر فیلم نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و مسعود کیمیایی در نشست خبری غایب بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی