سیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهد


سیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سامسونگ سیستم خنک کننده گلکسی S22 اولترا را نسبت به نسل گذشته بهبود بخشیده است. سیستم خنک کننده Galaxy S22 Ultra عملکرد بسیار خوبی دارد و مانع از گرم شدن گوشی خواهد شد. سامسونگ امروز از سری گلکسی S22 رونمایی کرد. تا پیش از مراسم معرفی، به لطف اخبار منتشر شده می‌دانستیم که گلکسی اس... نوشته سیستم خنک کننده جدید...

سامسونگ سیستم خنک کننده گلکسی S22 اولترا را نسبت به نسل گذشته بهبود بخشیده است. سیستم خنک کننده Galaxy S22 Ultra عملکرد بسیار خوبی دارد و مانع از گرم شدن گوشی خواهد شد.

سامسونگ امروز از سری گلکسی S22 رونمایی کرد. تا پیش از مراسم معرفی، به لطف اخبار منتشر شده می‌دانستیم که گلکسی اس 22 اولترا قرار است در برخی بازار‌ها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و در برخی دیگر با تراشه اگزینوس 2200 عرضه شود؛ اما در رابطه با سیستم خنک کننده این گوشی هیچ خبری منتشر نشده بود. گویا سامسونگ یک سیستم خنک کننده جدید را برای گلکسی S22 اولترا توسعه داده است.

عملکرد هرچه بهتر گلکسی S22 اولترا با سیستم خنک کننده جدید

سیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهدسیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهد

سیستم خنک کننده پرچمدار جدید شرکت کره‌ای از چندین المان بهبود یافته بهره می‌برد. اول از همه سامسونگ از یک چسب حرارتی جدید در گلکسی S22 اولترا بهره گرفته است که می‌تواند نسبت به گذشته تا ۳.۵ برابر بهتر گرما را منتقل کند. سامسونگ این چسب جدید را Gel-TIM نامیده است.

روی این چسب، Nano-TIM قرار دارد که از اختلالات الکترومفناطیسی جلوگیری کرده و گرما را به شکلی بهینه‌تر به محفظه بخار منتقل می‌کند. Nano-TIM مقاومت بیشتری نیز در برابر فشار دارد. همه اینها در نهایت منجر به عملکرد پایدار بهتر دستگاه خواهند شد.

مشخصا سامسونگ طراحی کلی سیستم خنک سازی Galaxy S22 Ultra را تغییر داده است؛ زیرا محفظه بخار قبلی تنها روی برد مدار چاپی قرار گرفته بود؛ اما نمونه جدید محیط بیشتری را از جمله باتری پوشش می‌دهد. این مورد نیز باعث انتقال بهتر گرما خواهد شد. محفظه بخار از گونه خاصی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که نسبت به نمونه‌های قبلی باریک‌تر و مقاوم‌تر است.

سیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهدسیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا، اجازه گرم شدن به این گوشی نمی‌دهد

در نهایت شاهد یک ورقه گرافیتی بزرگ هستیم که گرما را از محفظه بخار پخش می‌کند. باید منتظر ماند و دید که این سیستم خنک کننده جدید در عمل چگونه خواهد بود. اگر سیستم خنک کننده جدید سامسونگ واقعا بهتر شده باشد، این گوشی می‌تواند برای مدت بیشتری از حداکثر ظرفیت چیپست خود استفاده کند.

از آنجایی که در سال‌های گذشته تراشه‌های اگزینوس در این زمینه با مشکلاتی مواجه بوده‌اند، ترکیب سیستم خنک کننده جدید گلکسی S22 اولترا با گرافیک‌ AMD در تراشه اگزینوس 2200 امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

منبع :Sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا