11 واحد مسکونی مددجویان ابرکوه در دست ساخت است


11 واحد مسکونی مددجویان ابرکوه در دست ساخت است

یزد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: 11 واحد مسکونی در قالب طرح محرومین ویژه مددجویان فاقد مسکن، خانواده های دارای معلول و چند معلولیتی و زنان سرپرست خانوار در این شهرستان در دست ساخت است.

زهره اکرمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمیلیارد و ۸۰۰میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به مدد جویان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این اداره متناسب با پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی تسهیلات بلاعوض از۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به متقاضیان دارای شرایط پرداخت می کند و کمک های بهزیستی برای جامعه هدف متناسب نوع معلولیت و خدمات متفاوت است.

رییس اداره بهزیستی ابرکوه اضافه کرد: برای خانواده های تک معلولی و سرپرست خانوار۵۰۰ میلیون ریال ، خانواده‌های ۲ معلولی روستایی ۸۵۰ میلیون ریال و برای افراد ۲ معلولی ساکن شهر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال و فرزندان یتیم ۶۰۰ میلیون ریال کمک و تسهیلات بلاعوض در این بخش پرداخت می شود.

این مسئول تصریح کرد: کمبود بودجه از مشکلات مهم ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان است .

اکرمی بابیان اینکه توجه بیشتر مسوولان ذیربط به رفع این معضل را می طلبد افزود: کمبود بودجه و تسهیلات در برخی موارد موجب کندی در روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی شده است .

وی ادامه داد: به دلیل کمبود بودجه برخی افراد تحت پوشش مشکل واحدهای مسکونی آنها هنوز حل نشده و نیاز به کمک دارند.

۲۰۵ مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی ابرکوه قرار دارند و ۱۰ مرکز خیریه برای جلب مشارکت های مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان