محدودیت‌های ترافیکی مراسم 22 بهمن در اصفهان اعلام شد


محدودیت‌های ترافیکی مراسم 22 بهمن در اصفهان اعلام شد

اصفهان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای برگزاری رژه خودرویی و موتوری روز 22 بهمن دراین منطقه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن و به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم، محدودیت‌هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی خودرویی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن از میدان دفاع مقدس آغاز می‌شود ادامه داد: این مراسم در ادامه از خیابان هزارجریب، میدان آزادی و خیابان سعادت آباد به سمت گلستان شهدا ادامه پیدا می کند که در طول مسیر محدودیت‌هایی برای سایر خودروها اعمال می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال به‌شکل خودرویی و موتوری، ورود و تردد هر نوع وسیله نقلیه دیگر به مسیرهای اعلام شده ممنوع است افزود: مسیر راهپیمایی موتوری نیز ساعت ۹ صبح از میدان احمد آباد آغاز و محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی در مسیر خیابان بزگمهر، میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار، میدان لاوی به سمت گلستان شهدا اعمال می‌شود.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ محمدی افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز در تمام مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و رژه موتوری محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود.

اصفهان هم اینک در وضعیت قرمز کرونایی است و بدین سبب مراسم ۲۲ بهمن در این شهر به شکل رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته