فرمانده سپاه قدس گیلان: 200 هزار نفر در استان فاقد بیمه درمانی هستند


فرمانده سپاه قدس گیلان: 200 هزار نفر در استان فاقد بیمه درمانی هستند

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز طرح رایگان بیمه سلامت که توسط این نهاد انجام می شود، گفت: 200 هزار نفر در گیلان فاقد بیمه هستند که امیدواریم گسترده وسیعی از این جمعیت را زیر پوشش بیمه‌ای قرار دهیم.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری ایرنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۲۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در گیلان اظهار داشت: سپاه قدس گیلان با استفاده از ظرفیت های طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی و با کمک بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت شروع به غربالگری و شناسایی این افراد کرده و تاکنون ۲۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در گیلان شناسایی شدند.

وی از آغاز طرح بیمه سلامت همگانی در گیلان خبر داد و افزود: در آستانه ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیمه سلامت گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان و بسیج، طرح بیمه سلامت همگانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار گیلان را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر رایگان بودن طرح بیمه سلامت همگانی در گیلان تصریح کرد: یکی از دلایلی که افراد مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار از خدمات بیمه ای بهره مند نمی شوند مسائل مالی است و به همین منظور طرح بیمه همگانی توسط بیمه سلامت در گیلان آغاز و سپاه قدس گیلان وظیفه شناسایی افراد فاقد بیمه را برعهده دارد.

عبدالله پور ادامه داد: توجه به خدمات درمانی یکی نیازهای مردم در جوامع امروزی است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی بیماران فقط باید دغدغه بهبود بیماری خود را داشته باشند.

وی رایگان بودن طرح بیمه همگانی سلامت را مربوط به خدمات درمانی سرپایی و بستری دانست و خاطرنشان کرد: عمده نگرانی افراد نیازمند در حوزه مسائل درمانی پرداخت خدمات درمانی است لذا با اعلام بیمه سلامت گیلان، در این طرح تمامی خدمات بیمه ای در بخش بیماری سرپایی و موارد بستری رایگان است.

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی در کشور در چندسال اخیر، سپاه قدس گیلان در حوزه خدمات درمانی اقدامات خوبی داشته که مهمترین هدف آن کمک به افراد نیازمند در حوزه مسائل درمانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403