آلفارومئو توناله 2023 وارد بازار شد


آلفارومئو توناله 2023 وارد بازار شد

دومین مدل کراس اوور آلفا دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی 272 اسب بخاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان - ۲ سال از نمایش اولیه خودرو مفهومی آلفارومئو می‌گذرد و اکنون از شاسی بلند توناله ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. توناله اولین خودرو آلفارومئو است که با پیشرانه پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد؛ این خودرو همچنین با یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار خطی غیرهیبریدی عرضه خواهد شد.

توناله در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به فروش می‌رسد و سایت سفارش در اواخر امسال باز می‌شوند. آلفارومئو اولین بار توناله را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک کانسپت به نمایش گذاشت، اما برخی مشکلات در سال ۲۰۲۱، عرضه آن را به تاخیر انداخت.

اکنون آلفارومئو نسخه تولیدی دومین شاسی بلند خود را ارائه کرده است که در زیر استلویو قرار می‌گیرد و اولین آلفارومئویی است که دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی است. توناله ۲۰۲۳ با دو پیشرانه عرضه خواهد شد؛ نکته اصلی، مجموعه جدید پلاگین هیبریدی به یک موتور ۱.۳ لیتری چهار خطی توربوشارژ متصل است که ۱۸۰ اسب بخار قدرت را ارائه می دهد که چرخ‌های جلو را با یک موتور الکتریکی ۱۲۱ اسب بخاری نصب شده در محور عقب نیرو می‌دهد.

این سیستم خروجی ۲۷۲ اسب بخار را به هر چهار چرخ می‌فرستد و موتور الکتریکی آب خود را از یک باتری لیتیوم یونی ۱۵.۵ کیلووات ساعتی می‌گیرد. توناله PHEV از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

همراه با مدل پلاگین، خریداران توناله می‌توانند یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ را انتخاب کنند که به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. این موتور ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. توناله غیرهیبریدی نیز به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد.

در داخل، توناله دارای یک صفحه نمایش لمسی وسط ۱۰.۳ اینچی با سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect ۵ Stellantis و یک پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی است. شارژ بی‌سیم اتو اندروید، اپل کارپلی و شارژ تلفن بی‌سیم استاندارد خواهد بود.

اپلیکیشن Alfa Connect به مالکان این امکان را می‌دهد که موتور را روشن و خاموش کنند و در‌ها را از راه دور قفل و باز کنند، در کنار سایر عملکردها، توناله همچنین می‌تواند به‌روزرسانی‌های هوایی را دریافت کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022