جزئیات گلکسی اس 22 اولترا و تب اس 8 اولترا پس از رونمایی منتشر شد


جزئیات گلکسی اس 22 اولترا و تب اس 8 اولترا پس از رونمایی منتشر شد

شرکت سامسونگ ویژگی‌های دو محصول خود را در قالب اینفوگرافیک در اختیار کاربران قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت سامسونگ محصولاتی از جمله تبلت S۲۲، S۲۲ Ultra، Tab S۸+ و Tab S۸ Ultra را به بازار معرفی کرده است.

به گزارش gsmarena، شرکت سامسونگ پس از پخش ویدئوهای تبلیغاتی درباره محصولاتش، چند اینفوگرافیک درباره آن‌ها منتشر کرده است. یکی از این اینفوگرافیک‌ها، ویژگی‌های گوشی هوشمند Galaxy S۲۲ Ultra را نشان می‌دهد. دومین اینفوگرافیک هم درباره قابلیت‌های تبلت‌های Galaxy Tab S۸ است.

از ویژگی های این گوشی می توان به سیستم دوربین چهارگانه، قلم S Pen داخل قاب و صفحه نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. به گفته مسئولان سامسونگ این محصول رقیب آیفون ۱۳ پرو مکس اپل بوده و دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این تلفن همراه همچنین از شارژ ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می کند. روشنایی صفحه نمایش این محصول ۱۷۵۰ نیت است.

در این گوشی از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی اولترا واید استفاده شده است و یک لنز 108 مگاپیکسلی واید به همراه دو لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی، از دیگر اجزای مجموعه دوربین هستند. این گوشی مجهز به یک لنز 40 مگاپیکسلی نیز است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با پشتیبانی از رم 8 و 12 و با حافظه‌های داخلی 128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می‎شود. البته احتمالا نوع 1 ترابایتی فقط در برخی کشورها به تعداد محدود موجود خواهد بود.

جزئیات گلکسی اس 22 اولترا و تب اس 8 اولترا پس از رونمایی منتشر شد

شرکت سامسونگ با انتشار این اینفوگراف ها، دست کاربران را برای انتخاب گوشی موردنظرشان را باز گذاشته است. استراتژی این شرکت کره‌ای در رقابت با سایر شرکت‌ها مثل اپل، گوگل و ... ارائه انواع محصولات با بهترین کیفیت است.

صفحه نمایشگر تبلت نیز 14.6 اینچی 2960 در 1848 پیکسلی و سیستم عامل آن نیز اندروید 12.0 است. این تبلت از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند و مجهز به سه میکروفون است. گلکسی تب S8 و S8 پلاس مجهز به تراشه هوشمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و قلم S Pen هستند. وزن مدل S8 حدود ۵۰۳ گرم و تبلت S8 پلاس نیز، ۵۶۷ گرم است. پشتیبانی از وای فای 6E، بلوتوث 5.2 و توانایی اتصال به شبکه 5G از دیگر ویژگی های این تبلت ها هستند.

جزئیات گلکسی اس 22 اولترا و تب اس 8 اولترا پس از رونمایی منتشر شد

بیشتر بخوانید

در رویداد آینده سامسونگ کدام دستگاه‌ها معرفی خواهند شد؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری