پایگاه اورژانس دهستان حسینی شادگان افتتاح شد


پایگاه اورژانس دهستان حسینی شادگان افتتاح شد

آبادان - ایرنا -بمناسبت دهه مبارک فجر پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در دهستان حسینی شادگان به صورت ویدیویی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پرشکی به بهره‌برداری رسید.

رئیس اورژانس‌ پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پنجشنبه اظهار کرد: برای احداث، تجهیز و استقرار یک دستگاه آمبولانس در این پایگاه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید نادر نقیبی با اینکه پایگاه یادشده با مساحت ۱۲۰ متر زیربنا در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز شهرستان شادگان احداث شده است افزود: این پایگاه به ۴۰ روستای این دهستان با جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار نفر که دورترین آن ۴۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، خدمات ارایه می‌دهد.

وی اضافه کرد: با افتتاح پایگاه دهستان حسینی شادگان، تعداد پایگاه‌های اوژانس در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان به ۳۱ پایگاه رسید که از این تعداد ۱۱ پایگاه شهری و ۲۰ پایگاه جاده‌ای هستند.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، راه‌اندازی این پایگاه‌ها نقش بسیار موثری در کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و در نتیجه کاهش آسیب و نجات جان بیماران و مصدومان اورژانسی خواهد داشت.

شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا