منع حمایت از ورزش قهرمانی، لطمات زیادی به ورزش خوزستان وارد کرد


منع حمایت از ورزش قهرمانی، لطمات زیادی به ورزش خوزستان وارد کرد

اهواز - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در چند سال اخیر به واسطه قانون منع حمایت از ورزش قهرمانی، لطمات زیادی به پیکره ورزش خوزستان وارد شد.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز پنجشنبه در آیین افتتاح استخر بین‌المللی شهید نادر حمید در اهواز، اظهارداشت: بار ورزش خوزستان در دوران مختلف به دوش شرکت های بزرگ استان بود اما در چند سال اخیر قانون منع حمایت از ورزش قهرمانی، دست این شرکت‌ها را بست که لطمات آن تا چند سال آینده در ورزش استان نمود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر جایگزینی برای حمایت از ورزش به ویژه ورزش قهرمانی تعریف نکرده ایم، افزود: با تغییراتی که در وزارت نفت صورت گرفته، امیدواریم که جان تازه ای به ورزش خوزستان دمیده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اکنون بسیاری از تیم های ورزشی استان کرمان بدون دغدغه فعالیت می کنند در حالی که تیم های فوتبال نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی و دیگر تیم های ورزشی خوزستان با مشکلات بودجه ای مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد استان نگاه حرفه ای تر به ورزش و مسائل اجتماعی داشته باشند، افزود: تلاش می‌کنیم که مشکلات ورزش خوزستان برطرف و شاهد رونق تیم های ورزشی باشیم.

بنی تمیم ضمن قدردانی بابت ساخت این طرح عظیم گفت: با توجه به ظرفیت این استخر، می توان میزبان رقابت های کشوری و آسیایی باشیم.

رضا امینی شهردار اهواز نیز با اشاره به توسعه ورزش همگانی در محلات گفت: ما باید از سبک زندگی ماشینی به سمت تحرک و ایجاد سلامتی بیشتر حرکت کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم و رفع مشکلات آنها است همچنین با استفاده از ظرفیت های موجود به دنبال توسعه شهر اهواز هستیم.

شهردار اهواز بیان کرد: عمده اعتبار شهرداری‌ها از طریق مردم تامین می شود که این موضوع آینده خوبی را برای کشور در پی نخواهد داشت لذا باید از بخش خصوصی بیشتر استفاده و بستر لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به توزیع نامتوزان خدمات و گسترش فقر در شهر اهواز، از همه دستگاه های دولتی به ویژه صنایع درخواست دارم بیش از مسئولیت اجتماعی خود کمک کنند.

امینی گفت: امیدوارم با احداث چنین مجموعه هایی در حوزه ورزش و به ویژه رشته شنا بیش از گذشته شاهد رونق ورزش در خوزستان و اهواز باشیم.

به گزارش ایرنا عملیات ساختمانی استخر بین المللی شهید نادر حمید در زمینی به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه و در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت ملی حفاری ایران با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در اهواز انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز