گلبانگ الله اکبر در البرز طنین انداز شد


گلبانگ الله اکبر در البرز طنین انداز شد

کرج – ایرنا – مردم استان البرز همزمان با سراسر کشور در شب 22 بهمن با ندای قدسی الله اکبر بار دیگر انسجام و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

همزمان با طنین انداز شدن این ندای قدسی در بام های شهرستان های استان البرز آسمان این استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد.
امشب بام های شهرستان های کرج، طالقان، فردیس،اشتهارد،چهارباغ، ساوجبلاغ و نظرآباد شاهد حضور مردم انقلابی و مومنی بود که با حضور همیشه در صحنه خود پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی را بارها به نمایش گذاشته و با جانفشانی ، بصیرت خود نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مراسم نورافشانی در این استان از ساعت ۱۹ لغات ۲۱ شب ۲۲ بهمن ماه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان افزود: همچنین چهار ماشین مجهز به سیستم های صوتی با پخش سرودهای نمونه کشوری و گلبانگ الله اکبر در سطح شهرکرج این رویداد مهم تاریخی را زنده نگه داشتند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از مساجد نیز با رها کردن بالن شادی در آسمان شادمانی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را از پیروزی فرخنده مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷در معرض نمایش قرار دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟