ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند


ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند

رییس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با رییس کره شمالی که در دوران حضورش در قدرت چند بار با او دیدار کرده بود در تماس است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در کتابی که توسط یکی از خبرنگاران روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته شده ادعا شده که «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با «کیم جونگ اون»، رییس کره شمالی در ارتباط است.

«ماگی هبرمن»، خبرنگار نیویورک‌تایمز در کتابی با عنوان «مرد حقه‌باز: ساخت دونالد ترامپ و شکست آمریکا» که قرار است به زودی منتشر شود به نقل از خود دونالد ترامپ نوشته که هنوز با کیم جونگ اون در تماس است.

هبرمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز پنجشنبه درباره آنچه در کتابش نوشته این نکته احتیاطی را مطرح کرد که حصت این موضوع هنوز مورد سوال است و تنها به صرف گفته ترامپ نمی‌توان آن را باور کرد.

او در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «می‌دانید چیزی که او می‌گوید و آنچه واقعاً رخ می‌دهد همیشه همخوان نیستند اما او به اطرافیانش گفته که ارتباطش با کیم‌جونگ اون را در قالب نامه‌نگاری یا رایزنی به نوعی با کیم جونگ اون حفظ کرده است.»

چند روز پیش هم روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده بود ترامپ برخی از اسناد مهم کاخ سفید از جمله نامه‌نگاری‌هایی که با رییس کره شمالی داشته را به تفرجگاهش در ایالت فلوریدا منتقل کرده است.

هبرمن در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته ترامپ نسخه اصلی این نامه‌نگاری‌ها را با خودش به این طرف و آن طرف می‌برد و آنها را به اطرافیانش نشان می‌دهد. ترامپ زمانی از نامه‌نگاری‌هایش با رهبر کره شمالی به عنوان «نامه‌نگاری‌های عاشقانه» یاد کرده بود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی