پلدختر در حوزه مخابرات با مشکل روبرو است


پلدختر در حوزه مخابرات با مشکل روبرو است

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان در حوزه مخابرات با مشکل روبرو است.

سید حمیدرضا کاظمی در مراسم بهره‌برداری از پروژه FTTC مخابرات پلدختر، اظهار کرد: بعد از سیل ۹۸ وزیر در شهرستان حضور یافت و بیش از ۲۰ میلیارد اعتبار گذاشته شد.

وی تصریح کرد: خط اول برای پوشش از طریق آزادراه گردنه دهلیج به سمت پلدختر که کلیه روستاهای مسیر را پوشش می‌دهد خط بعدی که قرار شد دهه فجر امسال کلنگ زنی شود و خانم الانبیا مجری آن شود از سمت خرم‌آباد - ویسیان و معمولان- پلدختر که روستاهای این مسیر را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس خاطرنشان کرد: ضمن اینکه شهر پلدختر از سه طریق به رینگ ارتباطی کشور وصل می‌شود یک خط چهارمی هست که هنوز کلنگ زنی نشده است.

کاظمی اضافه کرد: کار مخابرات زیرزمین هست اما مردم ارتباط را می‌بینند و در راستای سرعت اینترنت انتظار دارند با توجه به اینکه تمام‌کارها با اینترنت انجام می‌شود معضل سرعت کُند اینترنت حل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به همدلی که در بین مسئولین وجود دارد کمک کنند که مشکلات مرتفع شود، افزود: بعد از انقلاب برق شهرستان وصل شد و آب شرب آن از برکت انقلاب اسلامی به این شهر رسید.

نماینده مردم پلدختر در مجلس بیان کرد: علاوه بر نیازها باید دستاوردها نیز بیان شود چون این‌ها به پاس خون شهیدان و رهبری امام و رهبری عظمای ولایت و زحمت مسئولین یکی از پس از دیگری حل شده است.

کاظمی ادامه داد: پلدختر علی‌رغم همه توجهاتی که نظام جمهوری اسلامی به آن کرده در حوزه مخابرات با مشکل روبرو است و نقطه کور زیاد دارد که امید می‌رود با بررسی مجدد مشکل این نقاط نیز مرتفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...