پرواز پرچم‌ها در خیابان جمهوری اسلامی کرمان


پرواز پرچم‌ها در خیابان جمهوری اسلامی کرمان

کرمان - ایرنا - امروز خیابان جمهوری اسلامی و برخی دیگر خیابان‌های شهر کرمان همانند دیگر نقاط این استان و کشور میزبان جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ جشنی که مردم پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان را با خود حمل کردند و اینگونه این مناسبت را پاس داشتند.

به گزارش ایرنا همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه امروز جمعه آیین های این جشن در سراسر کشور از جمله کرمان برگزار شد؛ مردم مرکز استان کرمان از محل میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از روبه روی فرودگاه به سمت مصلای امام علی(ع) درمراسم رژه و جشن خودرویی و موتوری شرکت کردند.

مسیر راهپیمایی در مرکز استان کرمان در بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان، بزرگراه و در نهایت خیابان مهدیه و مصلای امام علی (ع) بود؛ شرکت کنندگان در این مراسم در مصلا و محل سخنرانی آیت الله احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

کرمانی ها در ۱۵۰ شهرستان، شهر، بخش و روستای این استان با حضور خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن در دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلتمی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردم کرمان به عنوان استان لشکر ۴۱ ثارالله، موطن سپهبد شهید سلیمانی شهید جبهه مقاومت امروز با غریو فریادهای الله اکبر بار دیگر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و تبعیت محض خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

کوچه و خیابان های شهر کرمان امروز بیش از همیشه رنگ و بوی روزهای پیروزی و اقتدار ایران اسلامی را به خود گرفته است.

راهپیمایان با تکان دادن پرچم ایران و سردادن شعارهای انقلابی، خود را در صفوفی منظم اما پر ازدحام به مصلای شهر کرمان رساندند تا پس از شنیدن سخنان آیت الله خاتمی در نماز جمعه این شهر نیز شرکت کنند.

به دنبال مصوبه ستاد ملی و استانی دهه فجر، آیین یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط قرمز کرونا و شیوع سویه اومیکرون و ضرورت حفظ سلامت عمومی جامعه به صورت خودرویی برپا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا