وظیفه ما در جهاد تبیین روشنگری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است


وظیفه ما در جهاد تبیین روشنگری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه ما در جهاد تبیین روشنگری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

محسن نایبی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دماوند با بیان اینکه اگر دستاوردهای انقلاب را بیان نکنیم به شهدا خیانت کردیم ، گفت: در هر زمینه باید به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: از لحاظ زیر ساخت های کشور از جمله راه، آب ، تلفن، جاده، تعداد دانشگاه ها و مقالات علمی جزو ۵ کشور دنیا هستیم که به دست جوانان و پرشور انقلابی رقم خورده است.
این مقام مسئول ادامه داد: دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده است؛ هر اتفاقی که در جهان نمونه‌ای وجود داشت علیه ایران انجام دادند.
نایبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جایگاه خود را در دنیا پیدا کرده گفت: ما در بحث امنیت نه تنها برای خودمان بلکه برای کشورهای مقاومت هم امنیت را به ارمغان آوردیم؛ این موضوع شعار نیست و واقعیتی است که وجود دارد.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین خاطر نشان کرد: وظیفه ما در جهاد تبیین روشنگری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛هیچ کس منکر نقاط ضعف در اداره حکومت نیست، اما نقاط قوت نیز نباید کنار گذاشته شود.
وی شرکت در جهاد تبیین را وظیفه تک تک مردم دانست و گفت: جهاد تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه های مختلف به کار می‌گیرد.
نایبی با بیان اینکه در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی علیه دشمن است، بیان داشت: انجام‌ این امر هم‌ مستلزم آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده است.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: اگر قرار است دولت سیزدهم موفق شود باید با کمک مردم تحقق یابد و اداره حکومت بدون همکاری مردم امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، در آخرین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حرکت راهپیمایی خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در شهر دماوند برگزار شد.
امروز مردم همیشه در صحنه شهرهای دماوند، کیلان، آبسرد، آبعلی و رودهن از ساعت ۱۰ صبح با حضور انقلابی خوب بصورت خودرویی و موتوری و با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، بار دیگر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب و اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.
امروز مردم شهر دماوند با حضور گسترده از گلزار شهدای گمنام مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان قدس با رژه خودرویی و موتوری و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید