نماینده مردم اهواز: حضور مردم، پشتوانه ای برای دولت و تیم مذاکره کننده برجام است


نماینده مردم اهواز: حضور مردم، پشتوانه ای برای دولت و تیم مذاکره کننده برجام است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ای برای دولت و تیم مذاکره کننده برجام است.

سیدکریم حسینی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حضور گسترده مردم نشانه بصیرت و آگاهی مردم ایران به ویژه خوزستانی ها است.

وی گفت: امروز مردم خوزستان بار دیگر نشان دادند که همچنان پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی بوده و سر سوزنی از بیعت خود با رهبرشان کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که همه اقوام استان برای تحقق یک آرمان گام بر می دارند و دشمنان از این موضوع ناراحت بوده و هراس دارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در طول سال های گذشته وفاداری خود را به این انقلاب ثابت کرده اند و در همه صحنه‌های اجتماعی مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و عرصه را بر دشمنان تنگ کرده اند.

وی افزود: این حضور نوید دهنده روزها و سال های خوب برای مردم ایران اسلامی، دولت و همه مسئولین و خدمت گزاران است و امیدوارم گشایش ویژه ای در حوزه های اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

مردم اهواز همگام با دیگر مناطق استان خوزستان و کشور روز جمعه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی بر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی شعار سر داده و بر تداوم راه شهدای والامقام تاکید کردند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟