راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در شهرستان شادگان برگزار شد


راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در شهرستان شادگان برگزار شد

آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان شادگان همزمان با سراسر کشور روز جمعه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شادگان از محل خیابان شهدای گمنام تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
مردم ولایتمدار و انقلابی شادگان با سردادن شعارهای انقلابی در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود با خود حمل می کردند مسیر شهدای گنام به سمت میدان امام خمینی (ره ) را طی کردند.
به گزارش ایرنا امام جمعه شادگان در پایان این مراسم گفت:حضور و مشارکت معنی دار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمام عرصه ها شده است.
حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری اظهار داشت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس و ناامید کرده و باعث عزت و غرور ملی ایرانیان شد.
وی افزود:این انقلاب ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و بدون شک مردم بخصوص عشایر همواره حافظ ارزش‌ ها و دستاوردهای آن هستند.
حجت الاسلام منصوری گفت:امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت کرده و به یکی از قدرت های منطقه ای تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا اجرای سرودهای انقلابی توسط ۱۳۵۷ دانش آموز در ابتدای راهپیمایی و قرائت قطعنامه سراسری و تایید آن توسط راهپیمایی کنندگان با تکبیر و شعارهای انقلابی از دیگر برنامه راهپمایی ۲۲ بهمن شادگان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط