استاندار فارس: مردم تمام توان خود را برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب به کار بگیرند


استاندار فارس: مردم تمام توان خود را برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب به کار بگیرند

شیراز-ایرنا- محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد:با توجه به اثرات بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی، هریک از افراد جامعه باید بنا به نقش خویش تمام توان خود را در پیشبرد اهداف انقلاب‌اسلامی به کار گیرند.

در پیام محمدهادی ایمانیه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمده است: سقوط نظام شاهنشاهی و پیروزی انقلاب بزرگ ملت ایران برای تمام ملت های آزاده جهان سرآغاز حرکت‌های بزرگ شد و تمام آزادی خواهان جهان حرکت ملت بزرگ ایران را سرلوحه خویش قرار دادند.

در این پیام افزوده شده: لازم است با توجه به اثرات بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی، هریک از افراد جامعه بنا به نقش خویش تمام توان خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به کار گیرند.

ایمانیه یادآور شده: چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است. چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

استاندار فارس در پایان این پیام اعلام کرده است: اینجانب ضمن تبریک این تاریخ سراسر عزت و اقتدار و دعوت همگان به راهپیمائی بیست و دوم بهمن از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این مردم شریف و غیور خواستارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید