مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در میناب بر گزار شد


مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در میناب بر گزار شد

بندرعباس- ایرنا- اقشار مختلف مردم و مسوولان میناب با حضور در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن و برپایی جشن باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، با وجود شرایط محدودیت‌های کرونایی مردم مینا روز جمعه در راهپیمایی ٢٢ بهمن با مزین کردن خودروهای خود به پرچم جمهوری اسلامی، عکس‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب یکبار دیگر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل وسومین سالگرد آن حماسه خلق کردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حوزه شرق در این مراسم گفت: اگر چه مایل بودیم راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن همچون سالهای گذشته به صورت پیاده برگزار شود ولی به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی امسال نیز این مراسم ملی بصورت خودروی برگزار شد.

حسین رئیسی افزود: این حرکت پر شور در سالروز به ثمر نشستن انقلاب بطورقطع نشانه‌ پایبندی شما مردم ولایتمدار میناب به ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و شهدای گرانقدر است.
راهپیمایی خودرویی٢٢ بهمن از میدان فرودگاه ، بلوار آل محمد (ص ) و چهارراه بسیج با حضور آحاد مردم برگزار شد و در قطعنامه پایانی مراسم ۲۲ بهمن با محکوم کردن مواضع مقامات ارشد غربی در باره مبانی دفاعی ایران و تقدیر از تلاش های تیم مذاکره‌کننده بر تبعیت از منویات رهبری و توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی با تکیه بر عزم خلل ناپذیر جوانان مومن انقلابی کشور در فتح قله‌های پیشرفت و توسعه کشور تاکیدشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...