جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و جذاب


جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و جذاب

آیا این آریل اتم پرنده است؟ متأسفانه این برند کوچک اما پرهیجان فعلاً وارد دنیای خودروهای پرنده نشده است اما محصولی که مشاهده می‌کنید واقعاً هیجان‌انگیز است! با جتسون وان جدید آشنا شوید، یک خودروی پرنده تک‌نفره و الهام گرفته از موتور اسپرت که حرف‌های جالبی برای گفتن دارد. جتسون که یک کمپانی پیشرو در … The post جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و...

آیا این آریل اتم پرنده است؟ متأسفانه این برند کوچک اما پرهیجان فعلاً وارد دنیای خودروهای پرنده نشده است اما محصولی که مشاهده می‌کنید واقعاً هیجان‌انگیز است! با جتسون وان جدید آشنا شوید، یک خودروی پرنده تک‌نفره و الهام گرفته از موتور اسپرت که حرف‌های جالبی برای گفتن دارد. جتسون که یک کمپانی پیشرو در این زمینه است مدعی فروش کل محصولات تولیدی خود در سال ۲۰۲۲ شده است و ۱۰۰ دستگاه دیگر را نیز برای سال ۲۰۲۳ پیش‌فروش کرده است. این کمپانی سوئدی همچنین بیش از ۳ هزار پیش سفارش را از زمان عرضه رسمی محصول تک‌نفره خود در اکتبر سال پیش دریافت کرده است.

جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و جذاب

جتسون وان یک وسیله نقلیه پرنده بدون آلایندگی است که به لطف ساختار سبک‌وزن خود تنها ۸۶ کیلوگرم وزن دارد. فریم فضایی آلومینیومی وان از خودروهای مسابقه‌ای الهام گرفته است و بدنه نیز دارای کربن و کولار است. نیروبخش جتسون وان هم هشت پیشرانه الکتریکی است که می‌تواند حداکثر سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعت و زمان پرواز ۲۰ دقیقه را ارائه کند.

جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و جذاب

وان جزو اولین محصولات پرنده ساخته شده برای استفاده شخصی است و پیش سفارش آن از بازارهای مختلف در سراسر جهان ارائه شده است. در وب‌سایت این شرکت می‌توان منطقه سفارش و زندگی هر خریدار را مشاهده کرد و به نظر می‌رسد این وسیله به‌طور ویژه در کالیفرنیا و خاورمیانه محبوبیت بالایی دارد. این شرکت هم‌اکنون به دنبال سرمایه‌گذاری جدید است و می‌خواهد کسب‌وکار خود در سال ۲۰۲۲ را با استخدام افراد جدید گسترش دهد. مؤسس این شرکت گفته است:

یافتن سرمایه‌گذاران مناسب برای ما اهمیت بالایی دارد زیرا ما در حال رشد هستیم. جتسون به دنبال شرکتی جهانی است تا با هدف ما اشتراک داشته باشد

قیمت جتسون وان از ۹۲ هزار دلار شروع می‌شود و برای سفارش آن باید ۲۲ هزار دلار سپرده را پرداخت کنید. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودروی پرنده از اواخر سال جاری میلادی به دست مشتریان برسد.

جتسون وان، خودروی پرنده تک‌نفره و جذاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند