هدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شد


هدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) هدست گردنی لنوو SH1 رونمایی شد. هدست جدید لنوو از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با قیمت جذابی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب کند. این روزها کاربران استقبال خوبی از ایربادهای بی‌سیم می‌کنند و حتی می‌توان گفت به زودی به ازای هر گوشی موبایل شاهد یک ایرباد بی‌سیم نیز خواهیم بود.... نوشته هدست گردنی لنوو...

هدست گردنی لنوو SH1 رونمایی شد. هدست جدید لنوو از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با قیمت جذابی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب کند.

این روزها کاربران استقبال خوبی از ایربادهای بی‌سیم می‌کنند و حتی می‌توان گفت به زودی به ازای هر گوشی موبایل شاهد یک ایرباد بی‌سیم نیز خواهیم بود. البته این استقبال بی‌دلیل هم نیست. زیرا کمتر کسی از سیم‌های آزاردهنده خوشش می‌آید؛ اما با وجود این، ایربادها برای تمامی کاربران ایده‌آل نیستند و دقیقا همینجاست که هدست گردنی لنوو SH1 به کار می‌آید.

رونمایی لنوو از هدست گردنی SH1

هدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شدهدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شد

در واقع حتی اگر بهترین ایربادها با ارگونومی فوق‌العاده بالا را هم خریداری کرده باشید، باز هم ممکن است در هنگام دویدن و یا به طور کلی ورزش کردن از گوش شما به زمین بیفتند و به همین خاطر در اینگونه موارد بهتر است که به سراغ یک هدست گردنی بروید.

هدست گردنی لنوو اس اچ 1 با طراحی مغناطیسی و جنس خاص خود برای همه کاربران مناسب است و در تماس با پوست گردن ایجاد حساسیت نمی‌کند. همچنین بلوتوث ۵.۰ نیز انتقال صدایی شفاف و پایدار را برای شما تضمین می‌کند. علاوه بر اینها، لنوو یک میکروفون حساس را برای عملکرد هرچه بهتر در هدست خود قرار داده است.

هدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شدهدست گردنی لنوو SH1 با قیمت باورنکردنی معرفی شد

شما می‌توانید هدست گردنی لنوو را با استفاده از درگاه میکرو USB شارژ کرده و به لطف باتری بزرگ ۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی، تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین گواهی IPX5 این هدست نیز به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق است و آن را هرچه بیشتر برای استفاده در هنگام ورزش کردن به یک گجت مناسب تبدیل می‌کند.

هدست گردنی لنوو SH1 با برچسب قیمتی بسیار خوب ۱۰.۹۹ دلاری همراه شده است. لنوو می‌خواهد گجت جذاب خود را در چهار رنگ مشکی، قرمز، سبز و آبی ارائه کند.

منبع :Gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا