نشست ملاحظات بنیادی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود


نشست علمی “ملاحظات بنیادی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” با حضور دکتر محسن ردادی و مهدی جمشیدی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نظر دارد تا همایشی ملی با عنوان “بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور” را در اسفند‌ماه جاری برگزار نماید. از این رو پنجمین نشست از سلسله نشست‌های مربوط به همایش ملی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با همکاری گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشگاه با عنوان نشست علمی “ملاحظات بنیادی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست علمی آقایان دکتر محسن ردادی و مهدی جمشیدی حضور خواهند داشت.

نشست ملاحظات بنیادی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده دکتر سیدحسین فخر زارع خواهد بود.

نشست علمی “ملاحظات بنیادی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی”، روز یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ عصر به صورت مجازی و تحت نرم‌افزار اسکایپ برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت حضوری مجازی در این نشست می توانند اینجا کلیک نمایند.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

نشست ملاحظات بنیادی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود

لازم به ذکر است محورهای این همایش عبارتند از:

تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی به مثابه قرارگاه فرهنگی کشور جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظام ارتباطی و ارکان آن با قوای سه‌گاه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر دستگاه‌های حاکمیتی اصلی کشور تحول در وظایف، مأموریت‌ها، ساختار، ترکیب و ... شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی ساختاری و نرم‌افزاری دبیرخانه شورا و ایجاد دبیرخانه‌ای چابک و فعال برای انجام مأموریت‌های مدنظر با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های موظف و به‌کارگیری عناصر حقیقی شورا و عناصر فرهیخته و جهادی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی الگوی تبدیل شوراهای وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی به هسته‌های واقعی فکری با مأموریت روشن و مشخص الگوی نظارت، ارزیابی و بازخوردگیری و اجرایی‌سازی مصوبات و اسناد بالادستی شورای عالی انقلاب فرهنگی الگوی نظام رصد و مسأله‌شناسی روزآمد و آینده‌نگر مبتنی بر روند تحولات فرهنگ و علم الگوی ارتباط مستمر و پایدار با مراکز علمی، نخبگان علمی حوزوی و دانشگاهی، اندیشکده‌ها و ظرفیت‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نسبت بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی با نظام برنامه و بودجه کشور نسبت بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی با رسانه و زیست‌بوم فضای مجازی کشور اصلاح و بازسازی ساختار نهادهای فرهنگی دارای مأموریت‌های بین‌المللی اصلاح و بازسازی ساختارهای آفرینش آثار هنری و محصولات خلاق و نوآورانه فرهنگی پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !