حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی 22 بهمن/عکس


فارس نوشت: مهاجرین افغانستانی به ویژه لشکر فاطمیون در راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همگام با مردم ایران حضور یافتند.

مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با شکوه خاص در سرتاسر ایران برگزار شد.

در شهر مشهد نیز مهاجرین افغانستانی به ویژه لشکر فاطمیون مدافع حرم اهل بیت(ع) در راهپیمایی امروز همراه و همگام با مردم ایران حضوری پر شور در این راهپیمایی داشتند.

حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی 22 بهمن/عکس

محمد رحیمی از مهاجرین افغانستانی و از اعضای لشکر فاطمیون که در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت و گو با فارس گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ع) به پیروزی رسید متعلق به همه مسلمانان است و مردم مسلمان افغانستان در کنار ملت ایران در طول 4 دهه گذشته در غم و شادی در کنار یکدیگر حضور داشتند و امروز هم ما وظیفه خود دانستیم که در این مراسم حضور به هم برسانیم.

حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی 22 بهمن/عکس

وی ادامه داد: حضور ما در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای فاطمیون و بیعت مجدد با رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی 22 بهمن/عکس

حجت اسدی دیگر مهاجر افغانستانی که در راهپیمایی امروز حضور داشت به فارس گفت: دشمنان ملت ایران و افغانستان نمی توانند با توطئه ها و شیطنت های رسانه ای رابطه مهاجرین با نظام ایران اسلامی را مخدوش کنند و ما در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی تا پای جان ایستاده ایم.

در کنار لشکر فاطمیون قشرهای مختلف دیگری از مهاجرین افغانستانی نیز در راهپیمایی امروز مشهد حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟