اولین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو 2022 منتشر شد


اولین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو 2022 منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) یونیورسال پیکچرز بالاخره نخستین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) به کارگردانی کالین ترورو را منتشر کرد. همواره از دنیای ژوراسیک به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی در تمام دوران‌ها یاد شده است. تا به امروز پنج فیلم از این سری روی پرده رفته که همگی با استقبال خوبی از جانب...

یونیورسال پیکچرز بالاخره نخستین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) به کارگردانی کالین ترورو را منتشر کرد.

همواره از دنیای ژوراسیک به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی در تمام دوران‌ها یاد شده است. تا به امروز پنج فیلم از این سری روی پرده رفته که همگی با استقبال خوبی از جانب سینمادوستان و منتقدان مواجه شده‌اند و دنیای ژوراسیک: قلمرو ششمین فیلم مجموعه و قسمت پایانی سه‌گانه جدید دنیای ژوراسیک به شمار می‌رود که برای اکران در تاریخ 20 خرداد 1401 (10 ژوئن) برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس نخستین تریلر رسمی فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو دایناسورها دوباره توانسته‌اند حیات خود در طبیعت را احیا کنند و این اتفاق مشکلات بسیار زیادی را پیش پای جامعه‌ی بشری قرار می‌دهد؛ زیرا زندگی مسالمت‌آمیز انسان‌ها با دایناسورها ممکن نیست. البته در این میان گروهی تلاش می‌کنند تا راهی برای هم‌زیستی این دو گونه پیدا کنند، اما سرانجام تلاش‌های آن‌ها مشخص نیست. همچنین در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز بسیار خوبی هستیم که نوید یک فیلم پرزدوخورد را به ما می‌دهند.

دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی در سال 2018 با بودجه‌ای در حدود 170 میلیون دلار به فروشی بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون دلار دست یافت و فروش دنیای ژوراسیک، قسمت نخست از سه‌گانه جدید این مجموعه نیز 1 میلیارد و 672 میلیون دلار اعلام شد تا دنیای ژوراسیک: قلمرو را یکی از مدعیان اصلی فتح گیشه در سال 2022 بدانیم.

از میان بازیگران سرشناس این فیلم می‌توان به کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش ایان مالکوم و دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز اشاره کرد. فیلم‌‌نامه‌ی Jurassic World: Dominion توسط امیلی کارمایکل و کالین ترورو نوشته شده و وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن هم به‌طور مشترک بر عهده‌ی فرانک مارشال و پاتریک کراولی بوده است.

منبعSlashgear

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی