عطابخش: مسن‌ترین بازیکن ما 29 ساله است/ جزو 3 تیم کم‌هزینه لیگ هستیم


عطابخش: مسن‌ترین بازیکن ما 29 ساله است/ جزو 3 تیم کم‌هزینه لیگ هستیم

مدیرعامل جدید باشگاه پیکان گفت: تیم ما به حدی جوان است که اگر 3-2 نفر را از آن کنار بگذارید، سایر نفراتش می‌توانند در لیگ امیدها بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر عطابخش مدیرعامل جدید باشگاه پیکان درباره انتخاب خود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پیکان اظهار داشت: خداراشاکر هستم که قرار است با اعتماد مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودر، تجربیات قبلی در حضور فوتبال و فوتسال را به پیکان بیاورم و تلاشم را انجام بدهم. قبل از حضور در باشگاه ذوب‌آهن، عضویت در هیات مدیره باشگاه گل‌گهر را تجربه کردم که منجر به صعود به لیگ برتر شد و الان از تیم های خوب فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: در حوزه فوتسال هم مشاور باشگاه مس سونگون ورزقان بودم که آنجا نیز جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردیم. سعی دارم در حد توانم به باشگاه ریشه‌دار پیکان کمک کنم.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان ادامه داد: پیکان به بدنه گروه صنعتی ایران‌خودرو تعلق دارد و این شرکت نیز متعلق به همه مردم ایران است. در ایران‌خودرو کارگران زحمتکشی داریم که برای ارتقای صنعت کشور عرق می‌ریزند. باشگاه پیکان هم نماد این زحمت‌کشان عرصه صنعت کشور است. امیدوارم که بهترین اتفاقات در مدت خدمتم رخ بدهد. بنده ۳-۲ روز است که امور را در دست گرفتم و در حال ارزیابی هستیم تا روزهای خوبی را رقم بزنیم.

عطابخش درباره جوانگرایی انجام شده در تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: اگر ۳-۲ بازیکن را از تیم ما کنار بگذارید، بقیه نفرات می‌توانند در لیگ امیدها هم شرکت کنند. مسن‌ترین بازیکن ما ابراهیم صالحی، کاپیتان پیکان است که 29 سال دارد. این تیم به آینده فوتبال ایران کمک شایانی خواهد کرد و در سال‌های بعد قطعا شما خیلی از نفرات کنونی پیکان را در تیم ملی فوتبال هم خواهید دید.

وی عنوان کرد: جوانان زیادی را در ترکیب اصلی مان داریم که در عضویت تیم امید هستند. از این گذشته یک مربی علمی و فنی به نام مجتبی حسینی بالای سر تیم پیکان است که با فوتبال زندگی می‌کند. کادرفنی و اجرایی مجربی هم حضور دارند. شاید باورتان نشود اما مثلا اگر تمرین ما ساعت 2 بعدازظهر باشد، این عزیزان از 10 صبح در باشگاه حضور دارند و بعد از تمرین تا ساعت های پایانی روز مشغول کار وتلاش هستند.

مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن تشکر از زحمات اکبر محمدی، مدیرعامل پیشین این باشگاه گفت: انتخاب مجتبی حسینی را مدیون اکبر محمدی هستیم. وی زحمات زیادی برای باشگاه در دوره فعالیت‌اش کشید و این زحمات بر هیچ کس پوشیده نیست. جا دارد از ایشان تشکر کنم که در همه مباحث و به خصوص توسعه زیرساخت‌های باشگاه تلاش بسزایی انجام دادند.

عطابخش با اشاره به هزینه پایین تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر خاطرنشان کرد: حتما در جریان هستید که تیم ما جزو 3 تیمی است که در لیگ برتر بیست و یکم کمترین هزینه را انجام داده‌ است. به دلیل همین مضیقه‌ بودجه‌ای، عزیزان ما در باشگاه مجبور شدند 5 بازیکن خوب را به تیم های دیگر بدهند تا مبلغی به باشگاه تزریق شود. با این حال خوشبختانه روز گذشته دو بازیکن را به تیم اضافه کردیم تا دچار کمبود بازیکن نشویم. با اینکه 5 بازیکن خوب از ما جدا شدند اما امیدواریم که شرایط خوب باقی بماند.

وی که با برنامه ۲-۴-۴ رادیو جوان گفتگو می‌کرد، عنوان کرد: به موفقیت این تیم ایمان داریم. ما هم با قدرت پشت همه عزیزان در باشگاه ایستاده‌ایم و حمایت می‌کنیم.

عطابخش درباره سرمایه‌گذاری باشگاه پیکان در بحث آکادمی و فوتبال پایه گفت: هدف ما این است که به آینده فوتبال کشور کمک کنیم. باشگاه‌هایی که در فوتبال ایران روی بحث پایه‌ها کار می‌کنند، تعدادشان زیاد نیست. پیکان، فولاد، ذوب‌آهن و یکی دو باشگاه دیگر که اخیرا گل‌گهر هم به جمع آنها اضافه شده. اکنون در تیم ملی فوتبال و باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشورمان، بازیکنانی را مشاهده می‌کنید که از پیکان رشد کرده و دیده شدند. انشاالله همین روند را ادامه می‌دهیم تا گامی برای موفقیت فوتبال کشور برداریم.

وی اضافه کرد: فراموش نکنید که فعالیت باشگاه پیکان محدود به فوتبال نمی‌شود. در رشته‌های دیگر نظیر والیبال مردان و بانوان، فوتسال بانوان، بسکتبال و فوتبال بانوان هم تیم‌داری می‌کنیم. پکیج پیکان یک باشگاه کامل را نشان می‌دهد. قبل از هرچیز تلاش می‌کنیم قشر زحمتکش ایران‌خودرو را خوشحال کنیم. امیدوارم در بحث ورزش حرفه‌ای و کارگری پیکان بهترین اتفاقات بیفتد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح