نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت مادر است


نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت مادر است

فاضلی مقدس گفت: نقاشی بچه ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره های بین المللی بسیاری شرکت داده شده و برگزیدگان زیادی داشته است.

«معصومه فاضلی مقدس» در پاسخ به این سئوال که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا چه اندازه به هنر نقاشی و آموزش آن به کودکان و نوجوانان اهمیت می دهد به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، گفت: نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان فعالیت مادر است. از زمانی که کانون فعالیت خود را آغاز کرد، نقاشی یکی از مواردی بود که آن را برای بچه ها لحاظ کرده بود.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه مربیان بسیار خوبی در کانون هستند که با بچه ها نقاشی کار می کنند، عنوان کرد: نقاشی بچه ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره های بین المللی بسیاری شرکت داده شده و برگزیدگان زیادی داشته است؛ به عنوان مثال چندی پیش 20 اثر برای یکی از مسابقات به کشور چین ارسال کردیم که هفت اثر برگزید شد.

وی در پاسخ به این سئوال که برگزاری نمایشگاه نقاشی در کانون تا چه اندازه مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت های مختلف نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان و نوجوانان برگزار می کنند. در دو سال اخیر به خاطر شیوع کرونا شرایط خاصی حاکم شد و ما نتوانستیم نمایشگاه نقاشی داشته باشیم. «پرواز رویاهای المپیک زمستانی پکن 2022» نخستین نمایشگاهی است که بعد از این دو سال برگزار می شود.

مسئول نمایشگاه «پرواز رویاهای المپیک زمستانی پکن 2022» اظهار داشت: نمایشگاه پرواز رویاها در نگارخانه شهید محمد طاها در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران از روز 29 دی ماه تا 30 بهمن دایر و بازدید آن برای عموم آزاد است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق