طعنه مدیر ارشد طراحی تسلا به طراحان اپل


طعنه مدیر ارشد طراحی تسلا به طراحان اپل

مدیر ارشد طراحی تسلا با کنایه به اپل اعلام کرد که در طراحی‌های این شرکت مورد خاصی برای ارائه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرانتس فون هولژاوزن، مدیر ارشد طراحی تسلا، این هفته در یک مصاحبه پادکستی شرکت کرد تا نارضایتی‌های خود را در مورد فقدان ظاهری طراحی‌های اپل ابراز کند. هولزاوزن در مصاحبه‌ای با پادکست رادیو Spike Car گفت که طراحی جدید اپل چیزی نیست که منتظر آن باشیم.

به گزارش 9to5mac، وقتی از هولزاوزن در مورد محصولات و طرح‌های شرکت‌های دیگر که الهام‌بخش بودند، پرسیدند، او بلافاصله به سراغ اپل رفت. ابتدا در مورد اپل واچ صحبت کرد و توضیح داد که به دلیل ویژگی‌های تناسب اندام از آن استفاده می‌کند، اما در غیر این صورت این طراح واقعاً هدف خاصی برای استفاده از اپل واچ پیدا نکرده است.

هولزاوزن در ادامه اضافه کرد که "چیز مورد انتظاری از سوی این شرکت وجود ندارد. این آخرین موردی نیست که تسلا و مدیران آن علناً اپل را مورد انتقاد قرار داده و محصولات این شرکت را مسخره می‌کنند. ایلان ماسک از شرکت تسلا به ویژه از اپل در ارتباط با اپ استور انتقاد کرده است. تسلا همچنین از پذیرش CarPlay یا حتی ادغام Apple Music خودداری می‌کند و به جای آن Spotify را انتخاب کرده است. البته ظاهراً خود اپل نیز به دنبال ورود به بازار خودرو در سال ۲۰۲۵ است.

طعنه مدیر ارشد طراحی تسلا به طراحان اپل

طعنه طراح تسلا به اپل

در انتقاد هولزاوزن از طراحی اپل، کمی طعنه وجود دارد. هولزاوزن رزومه ای حرفه‌ای و موفق را در تسلا دارد. این فرد کار طراحی مدل S، Model X، Model ۳ و Model Y را رهبری می‌کند. او همچنین مسئول طراحی سایبرتراک و نسل دوم رودستر تسلا است. در حالی که چیز‌های زیادی در مورد طراحی تسلا برای دوست داشتن یا نداشتن وجود دارد، این شرکت مرتباً به دلیل عدم کنترل کیفیت مورد انتقاد قرار می‌گیرد. تسلا همچنین به خاطر ایده‌های طراحی بلند پروازانه‌اش بدنام است. ماسک و هولزاوزن همچنین در سال ۲۰۱۹ قول دادند که تسلا تا سال ۲۰۲۱ یک خودروی بدون فرمان عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

مشکل جدید خودرو‌های تسلا؛ غیرفعال شدن کنترل‌های تنظیم صندلی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس