فروردین: ابهامات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید حل و فصل شود


فروردین: ابهامات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید حل و فصل شود

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال ابهاماتی دارند که باید این مسایل حل و فصل شود و فراموش نکنیم که امانتی در اختیار دوستان است که باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

محمد مهدی فروردین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: وقتی مسئولیتی به فردی واگذار می شود یا انتسابی است یا انتخابی و زمانی که با انتخابات این اتفاق روی می دهد امانتی در اختیار یک فرد یا گروهی قرار می گیرد که باید نسبت به آن و اتفاقاتی که می افتد به مجمع و هیات رئیسه پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای مجمع و هیات رئیسه به این باور رسیده اند که ایرادها و ابهاماتی در کار به وجود آمده که باید حل و فصل شود. بر همین اساس آنها درخواست عزل رئیس و انتخاب سرپرست جدید را دارند تا موارد برطرف شود. این مساله از اختیارات مجمع است و باید به این نکته تاکید کنیم که باید نسبت به تصمیم هایی که می گیریم، پاسخگو باشیم.

رئیس فراکسیون ورزش خاطر نشان کرد: آنها باید پاسخگوی ۳ مورد باشند، اول این که در محضر پروردگار سوگند یاد کرده اند، دوم پایبندی به آرمان‌های نظام و کشور است و موضوع سوم نیز به مساله احترام به مردم و نظر آنها باز می گردد که بر همین اساس هیات رئیسه و مجمع چنین تصمیمی را گرفته اند.

فروردین در خصوص وضعیت پرونده فوتبال در اصل ۹۰ هم گفت: گزارش ها تکمیل شده و در اختیار نهادهای قضایی قرار گرفته است و تصمیم با آنهاست.

وی در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همانطور که می دانید اشکالاتی در اساسنامه وجود دارد اما دو ماه دیگر مهلت داریم، باید ایرادها برطرف شود و ما هم به عنوان مجلس آمادگی داریم تا کمک کنیم اما کسی از ما کمک نخواسته است. فدراسیون به مصوبه ای استناد می کند که از نقطه نظر قانونی این مصوبه ایراد دارد، مجلس هیچگونه مصوبه ای در خصوص اساسنامه ندارد که بخواهد آن را رد یا تایید کند.

فروردین اظهار داشت: یکی از دلایلی که عزل رئیس فدراسیون مطرح شده همین مسایل است که تصمیم ها به صورت فردی است و اعضای هیات رئیسه از این تصمیم ها اطلاعی ندارند.

رئیس فراکسیون ورزش در خصوص قرارداد ویلتموس خاطر نشان کرد: این یک موضوع مهم است و از جمله دغدغه های مردم به شمار می رود و هر جا ما را می بینند این موضوع را پیگیر می شوند. این پرونده باز است و امیدوارم هر چه زودتر به سرانجامی برسد که مساله حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا