خاطیان فاش شدن نامزد‌ها و برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر را معرفی می‌کنیم


خاطیان فاش شدن نامزد‌ها و برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر را معرفی می‌کنیم

نقاش‌زاده گفت: سازمان سینمایی علت لو رفتن فهرست نامزد‌ها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فجر امسال را پیگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: حراست سازمان سینمایی را موظف کردیم علت لو رفتن لیست نامزد‌ها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال را پیگیری و مشخص کند.

به گفته او، اسامی افراد خاطی پس از حصول اطمینان منتشر می شود. شب گذشته، پیش از آغاز اعطای جوایز جشنواره، فهرستی از برندگان منتشر شد و نشان داد که اسامی برگزیدگان لو رفته است.

همچنین، ساعتی بعد از پایان اختتامیه، بخش‌هایی از فیلم سینمایی «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشیدر فضای مجازی منتشر شد. نسخه ای که مشخص بود با دوربین موبایل از روی پردا نمایش ضبط شده است.

نقاش زاده در این باره گفت: این فیلم حداقل در ۶۰ سالن سینمای پاتیخت نمایش داده شده؛ در سینما سیستم نظارتی هست، اما همیشه راهی هست که فردی شروع به فیلمبرداری کند!

او تصریح کرد قطعاً سینما‌های خاطی را به چالش می‌کشیم؛ سینما‌ها اگر سازوکار را رعایت نمی‌کنند ما مقصر نیستیم و قطعا سازمان سینمایی به این قضیه ورود می‌کند.

پیش از آغاز جشنواره هم، درست در زمانی که هیئت انتاب آثار در حال ارزیابی فیلم ها بودند، برخی کارگردانان و تهیه کنندگان ادعا کردند که فیلمشان بجز هیئت انتخاب برای افراد دیگری هم نمایش داده شده است؛ من جمله برخی منتقدین.

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در این باره اما می گوید، با اطمینان کامل ثابت می‌کنیم هر فیلمی خارج از جشنواره تماشا شده باشد، به هیچ وجه قصور از ستاد اجرایی جشنواره فجر نبوده است؛ طی پیگیری‌ها مشخص شد برخی‌ فیلم‌ها را در لابراتوار‌ها دیده‌اند.

گفتنی است؛ هنز میزان بوجه مصرف شده برای جشنواره فیلم فجر امسال اعلام نشده است و نقاش زاده گفته در اولین فرصت پس از برآورد کل هزینه ها، این آمار به صورت رسمی منتشر می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل