اسم عطرهای روغنی


میزان غلظت عطر و ادکلن‌ها به مقدار آب و الکل موجود در آن بستگی دارد. برای مثال عطر، درصد بسیار کمی از آب و الکل تشکیل شده است و بیشتر حجم آن را اسانس یا روغن تشکیل می‌دهد. از طرف دیگر در ادکلن اسانس کمتری به کار برده شده است و بیشتر از آب و […]

میزان غلظت عطر و ادکلن‌ها به مقدار آب و الکل موجود در آن بستگی دارد. برای مثال عطر، درصد بسیار کمی از آب و الکل تشکیل شده است و بیشتر حجم آن را اسانس یا روغن تشکیل می‌دهد. از طرف دیگر در ادکلن اسانس کمتری به کار برده شده است و بیشتر از آب و الکل تشکیل شده است. در عطر روغنی همان طور که از نام آن پیداست، روغن‌ها نقش مهمی در تعدیل اسانس عطر دارند. به این معنی که به جای آب و الکل، روغن های حامل وظیفه‌ی پراکندن رایحه ها را بر عهده می‌گیرند. با این توضیح عطر روغنی نیز در دسته‌ی عطرهای غلیظ قرار گرفته و خصوصیات عطرهای غلیظ را با خود دارد.

اسم عطرهای روغنی

لیست معروف ترین عطر های روغنی:

عطر روغنی savage:

ساواج پنسیس با فرمولاسیون و طراحی ۱۰۰ میلی‌ لیتری توسط عطرساز مشهور «فرانسوا دماکی» در سپتامبر سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد. از ویژگی های عطر ساواج می توان به دارا بودن میوه، ادویه و گیاهان معطر، رایحه شیرین، تند و خنک، نت های ترنج، فلفل، اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سچوان، نارنج و نعناع هندی، لابدانیوم، آمبروکسان و سدر، قدرت پخش بو، ماندگاری بالا، شادی و نشاط آور اشاره کرد.

اسم عطرهای روغنی

عطر روغنی Creed Aventus:

اسم عطرهای روغنیدر سال ۲۰۱۱ توسط برند کرید و عطر سازان برجسته به نام های اروین کرید و اولیویه کرید در کشور فرانسه ساخته‌شده است. این عطرجزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند کرید است.

با اسپری کردن عطر کرید اونتوس در ابتدا مخلوطی از رایحه‌های کلاسیک با رایحه مدرن میوه‌هایی مانند لیمو، پرتقال و لیموترش انگور سیاه، آناناس و سیب به مشام می‌رسد. بعد از آن رایحه کاج، پاتچولی، گل رز و یاسمین باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و حس قدرت مردانه می‌شود. درنهایت با نت‌های پایانی شیرین و گرم وانیل، مشک، اوک‌موس، عنبر جایگزین می‌شود و تمرکز و نشاط را به ارمغان می‌آورد.

عطر روغنی بلک افغان:

عطر بلک افغان با غلظت اکستریت محصولی از برند «ناسوماتو»، توسط عطر ساز مشهور و صاحب برند ناساماتو آقای الکساندرو گوالتیری در سال ۲۰۰۹ طراحی و معرفی شد که امروزه یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا با طرفداران پرشمار به حساب می‌آید.
«الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) با ساخت عطر بلک افغان توانست انقلاب بزرگی در زمینه عطر و ادکلن به وجود آورد.
جالب است بدانید اکثر کسانی که این عطر روغنی را استفاده می‌کنند به او لقب جادوی سیاه داده‌اند.

در ترکیبات این عطر مشهور از رایحه‌های چوبی و کهربا استفاده شده است. عطر بلک افغان علاوه بر موارد استفاده شده در ترکیبات رایحه‌هایش، مقدار کمی گیاه حشیش نیز در خود دارد. این گیاه وقتی با اسانس‌های دیگر ترکیب می‌شود خاصیت خود را از دست می‌دهد. استفاده از این گیاه صرفا جهت ایجاد یک حس شعف و هیجان موقتی ولی بسیار خوب است.

اسم عطرهای روغنی

عطر روغنی تق هرمس HERMES :

رایحه عطر روغنی تق هرمس از نوع شیرین، تند، خنک، خوراکی و طبیعت است و ساختار رایحه آن شامل میوه، وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر است.

اسم عطرهای روغنی

امیدواریم این مطلب شما را در انتخاب و خرید عطر روغنی راهنمایی کرده باشد.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد